MIN NYE LEILIGHET

Hola! Jeg vet at mange av dere har vært nysgjerrige på min nye leilighet. Den er under konstruksjon om man kan si det slik og ser allerede litt annerledes ut enn på bildene under her, men jeg tenkte å vise dere disse nå slik at dere kan ha noe å sammenligne med når jeg viser dere etter-bildene!

Det tar nok litt tid før alt er på plass og man blir vel aldri helt ferdig med å flytte inn og skape et hjem, men vi har kommet ganske langt på vei allerede og har en plan på det meste. Uansett så er jeg strålende fornøyd og denne leiligheten er helt perfekt på alle mulige måter! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJentene hadde pyntet til jeg kom hjem fra Love Island! Se så søte <3OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

35 kommentarer

Siste innlegg