I DAG REISER VI

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen! I dag har vi hatt en skikkelig treg Morgen og tatt det helt med ro. Alt har gått i ett siden Morten kom til Oslo og i dag er faktisk den aller første dagen uten noen store planer. Vi skal bare henge her, jeg skal pakke litt og så skal vi på lunsj til Morten og Sofie litt utpå dagen. 

I dag reiser Morten og jeg nemlig til Lindesnes! Jeg blir med han tilbake dit slik at jeg kan møte vennene hans og ikke minst svigers. Jeg gleder meg veldig mye til å se hvor han kommer fra og bli enda bedre kjent med han i hans hverdag. Selv om jeg føler jeg kjenner han godt så er jo alt litt annerledes når man kommer hjem så jeg er spent på å se hvordan han er rundt venner og familie. 

Ah, jeg gleder meg så mye til noen dager uten stress, bare oss to. Her har det som sagt vært et ganske hektisk program, men planen for Lindesnes-turen er egentlig bare å slappe av, kose oss og at Morten skal vise meg hvor han kommer fra! Jeg tar selvfølgelig med meg bloggen på tur og skal oppdatere dere på alt fra møte med svigers til hvordan leiligheten til Morten ser ut 😉

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

103 kommentarer

Siste innlegg