JEG VILLE TREKKE MEG FRA LOVE ISLAND

Det er helt sykt å tenke på nå, men like før innspillingen til Love Island startet og jeg skulle sette meg på flyet ned til Gran Canaria så vurderte jeg å trekke meg.

Jeg var livredd for hva som kunne skje. Jeg var redd for at ingen kom til å like meg, jeg var redd for å åpne meg, jeg var redd for å bli såret og dumpet og for å være helt ærlig så var jeg litt redd for å være på tv igjen. Samtidig som alle disse tankene surret rundt i hodet mitt fikk jeg beskjed om at jeg hadde kommet inn på drømmestudiet mitt på OsloMET, nemlig Medier og Kommunikasjon.

Alt dette gjorde at jeg måtte gå mange, mange runder med meg selv (og få en million råd fra vennene mine) før jeg faktisk turte å dra. Etter mye frem og tilbake, mange forskjellige råd og synspunkter så endte jeg heldigvis opp med å dra. Tenk om jeg ikke hadde gjort det!

Nå er jeg så ufattelig glad for at jeg endte opp med å ta sjansen, sette studiene på vent og faktisk gi kjærlighet et virkelig forsøk. For meg som alltid har unngått det litt så var dette akkurat det pushet jeg trengte for å tørre. Jeg blir faktisk litt lei meg av å tenke på hvordan livet mitt hadde sett ut om jeg ikke hadde dratt.

Jeg hadde begynt på skole, fortsatt å jobbe med bloggen og i klesbutikk og vært like singel som alltid. Jeg hadde ikke hatt den fantastiske opplevelsen jeg nå har, jeg hadde ikke møtt alle de flotte menneskene som jeg delte Villaen med og jeg hadde antakeligvis aldri møtt Morten.

Det siste er så sykt å tenke på, fordi hvor i all verden skulle vi møttes om det ikke var for Love Island? Vi bor to helt forskjellige steder i landet og har egentlig ikke så alt for mye felles interessert i utgangspunktet. Det måtte i så fall blitt om jeg hadde tatt meg en tur til badeland og faktisk satt meg i en vannsklie, noe som er ganske lite sannsynlig haha ;-). 

Jeg har ikke ord nok til å beskrive hvor glad jeg er for at det gikk som det gikk. Jeg er så glad for at jeg reiste til Love Island og for at nettopp Morten gjorde det samme. Akkurat nå kan jeg ikke se for meg å ikke kjenne han og jeg ville aldri i verden vært uten han.

Så hva har jeg lært av dette? Jo, jeg må tørre å ta sjanser, jeg trenger ikke gjør det som er forventet av meg og man kan faktisk finne kjærligheten på tv!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

17 kommentarer
    1. Så fint å lese! Det er ikke alltid at det å være fornuftig og A4 er så mye bedre enn å faktisk hoppe ut i sjangser og livet 🙂 Gratulerer med kjærlighet <3 Hilsen lykkelig gift med sin kjærlighet 🙂

    2. Hei!
      Hva tenker Morten om at du er en influencer og så åpen på sosiale medier? Han er vel ikke vant til å alltid måtte dokumentere «alt» og ta bilder «hele» tiden? Er du redd det kan bli for mye for han?
      Og hva tenker han om «nakenbildene» av deg på bloggen din?

    3. Det er kjempe flott at du turte å dra til Love Island, for å finne den store kjærligheten. Og det er helt klart fantastisk at Morten gjorde det samme. Dere er fantastiske sammen. Noen ganger må man ofre noe for å kunne finne lykke i livet. Studiene kan du alltid søke på til høsten igjen for å kunne studere det du drømmer om, men da har du faktisk muligheten til å drive med bloggen/sosiale medier, kjærligheten, jobb og studier. Du har mange år på deg for å kunne studere Andrea. Ønsker deg masse lykke til med livet og ditt kjærlighetslivet ditt med Morten. dere er fantastiske <3 stå på. du klarer det du ønsker.

    4. Så bra du ikke trakk deg❤️Tror ikke jeg hadde sett på Love Island hvis du ikke hadde vært med❤️

    5. Hei! 🙂
      Hva gjør du dersom du skal ha sex med Morten og finner ut at han har mikropenis?
      (Dette er et seriøst spørsmål).

    6. Jeg er veldig glad på dine vegne! 🙂
      Jeg synes bloggen din blir bare bedre og bedre, og du leverer så til de grader!
      Jeg er helt overbevvist om at du vil nå svært langt med bloggen din, og da spesielt med tanke på at du verken fremstilles som overfladisk eller unaturlig, men jordnær, høyst oppegående og ikke minst forfengelig, men på en god måte! 🙂 I tillegg lager du varierte innlegg, og oppdaterer veldig ofte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg