INTERVJU, BESØK OG INNSPILLING

Reklame | Annonselenker Nelly

JAKKE NELLY / T-SKJORTE HER / BUKSE HER / SKO HER

God morgen, fine dere! Jeg håper dere har hatt en strålende start på uken så langt.

Selv er jeg kjempefornøyd fordi leiligheten begynner å komme i orden, Oslo stråler i den vakre høstsola, jeg har endelig fått meg seng og i dag får jeg endelig se Morten igjen! Dere aner ikke hvor mye jeg har gledet meg til dette øyeblikket. Han skulle egentlig ikke komme før i morgen, men planen endret seg heldigvis så han kommer en dag tidligere <3

Selv om vi bare har vært borte fra hverandre i noen dager føles det som en evighet. Tenk at vi faktisk var sammen for bare fire dager siden. Uff, hvordan skal dette gå når jeg begynner å savne han i det minuttet han er borte? Neida, det blir nok litt lettere når vi faktisk får tilbragt litt tid sammen her hjemme i Norge. 

Det eneste som er litt synd er at dette Oslo-besøket blir ganske hektisk. Vi har noen intervjuer, en veldig morsom innspilling som jeg dessverre ikke kan fortelle dere om enda og noen avtaler. Heldigvis skal det skje mye moro også, som for eksempel at han skal møte hele venninnegjengen på torsdag! Eller i hvert fall alle de som er tilgjengelige. Jeg gleder meg så mye til å se de møtes fordi jentene mine allerede elsker Morten og fordi jeg vet at de han kommer til å elske de også!

Nei, nå må jeg komme meg i gang så jeg rekker å ordne mest mulig klart før Morten kommer! Følg med på snap utover dagen for å se hva vi finner på (jeg heter andreasveinsdot og Morten heter derfor), så skal vi prøve å få spilt inn en spørsmålsrunde med dere i løpet av tiden hans her og det kommer vi til å annonsere på Instagramstory så følg med, folkens!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

30 kommentarer

Siste innlegg