UKENS HANDEL

God morgen, mine fantastiske lesere! Dere gjør det å være tilbake til hverdagen helt fantastisk flott. Så mange koselige kommentarer og det er så gøy å se at dere er så glad på Morten og mine vegne. Tusen takk! 

De siste dagene har jeg egentlig bare sovet, surret rundt i leiligheten og prøvd å fikse litt. Jeg har enda ikke pakket ut av koffertene, det er null kontroll på soverommet og jeg er enda uten seng. Livet altså, haha. Forhåpentligvis skal alt det fikses i dag så i dag var jeg rett og slett nødt til å komme meg opp til noe som minner om normal tid. Det er tross alt mandag 😉 

Det jeg faktisk har fått gjort er å handle inn mat! Det var ikke så mye som en pakke med havregryn i skapet mitt etter nesten to måneder borte så da var det bare å dra på storhandel. Det ble masse digg, norsk mat som jeg har savnet i tillegg til kjedelige ting som tørkepapir, vaskemiddel og andre husholdningssaker man trenger i et hjem. Jeg valgte å spare dere for det synet, men siden ukens handel har vist seg å være et ganske interessant innlegg så kjørte jeg på med denne gode gamle klassikeren og viser dere alt jeg kjøpte av mat og drikke. Hehe, eller ikke. Jeg la akkurat merke til at jeg glemte alle frysevarene, men det består egentlig av frossen frukt til smoothie og en vegetarerstatning for kylling. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om jeg har savnet favoritt-yoghurtene mine? Ja! Det ble rett og slett hamstring så nå har jeg både gresk yoghurt og Skyr, nam nam. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har virkelig cravet indisk, så jeg gleder meg skikkelig til å lage dette i løpet av uken!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kaffen min! Som jeg har savnet denne, altsååå det er så digg å være tilbake i Norge. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

25 kommentarer

Siste innlegg