UKENS SPØRSMÅL / LOVE ISLAND, MORTEN, FØLELSER ++

Reklame | Annonselenker Nelly / Bubbleroom

God morgen mine kjære følgere! Som jeg har savnet å skrive den setningen. Nå skal jeg komme i gang med dagen som innebærer både utpakking, IKEA-skruing og en del jobbing, men aller først – ukens spørsmål! Denne gangen ble ukens spørsmål på søndag, men neste uke er de tilbake på lørdag som vanlig <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERATOPP HER / SKJØRT ZARA / SKO HER

Kan du begynne med YouTube?

Jeg har en YouTube-kanal som jeg skal prøve å bli flinkere til å bruke! Den finner du HER

Hvordan var det å åpne seg så mye på tv?

Det var veldig, veldig, veldig skummelt. Ikke bare fordi det var på tv, men også fordi jeg synes det er ganske skummelt å åpne meg i utgangspunktet. Det å bli så sårbar og å utlevere seg selv så mye gjør at det er veldig lett å bli såret, så det er vel en slags beskyttelsesmekanisme. 

Hvor er du på kjærlighetsssalaen deres nå?

Den er sprengt! Jeg er skikkelig forelska <3

Hva er planene dine fremover?

Nå skal jeg komme i orden i de nye leiligheten min. Jeg har for eksempel ikke en seng og har enda ikke pakket ut av koffertene mine, haha så litt må ordnes der. Jeg har litt tid før jeg begynner på jobb igjen og da vil jeg rett og slett få brukt mest mulig tid med Morten. 

Hvordan er det å ha funnet kjærligheten?

Det er helt sykt faktisk, haha. Jeg hadde aldri trodd det skulle skje på Love Island til tross for at det er en perfekt arena, men det er skikkelig deilig!

KJOLE BUBBLEROOM HER

Er det kleint at du og Sofie har kjærester med samme navn og begge ble funnet via et tv-program?

Hehe, jeg synes ikke det. Gjør du?

Hvordan har det vært å være så lenge borte fra venner og familie?

Det var veldig hardt i starten og jeg merket at jeg savnet de utrolig mye på slutten. 

Kan du lage et ting du ikke visste om Love Island-innlegg?

Ja, absolutt! Jeg må bare få sett alt først så jeg vet hva jeg kan avsløre 😉

Hva skal dere bruke premiepengene på?

Litt forskjellig! Vi har bestemt oss for å donere bort 50 000 kroner sammen, noe til en organisasjon som jobber med adopsjon og noe til en organisasjon som jobber med å hjelpe dyr. Så skal begge betale ned litt studielån, vi skal reise til Vietnam, Barcelona, Gøteborg, ta noen turer rundt om i Norge for å besøke folk og så kanskje reise litt til. Mye skal også spares, men vi har begge lyst til å bruke en del på å oppleve ting sammen!

Hva tenkte du da du og Morten vant?

Haha, altsååå jeg husker det nesten ikke. Jeg var helt i sjokk, jeg skalv og jeg klarte ikke snakke. Det var så syt og jeg ble så utrolig glad for at så mange har hatt troen på oss som par og ser kjærligheten mellom oss. Det betyr faktisk overraskende mye. 

Hvor bor du nå siden Sofie har flyttet sammen med Morten?

Nå bor jeg med en venninne fra Larvik! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER (30% rabatt akurat nå!)

Hvordan føles det å ha kjæreste?

Det er litt rart fordi jeg har jo aldri hatt det før, men det kjenner veldig bra. Jeg er ufattelig glad og føler meg skikkelig heldig som har fått en så bra gutt som Morten til kjæreste <3.

Når kommer neste YouTube-video?

Jeg vlogget litt i går, men det ble ikke like bra som planlagt så jeg tror kanskje jeg må vlogge litt i dag også. Den kommer i alle sall ganske så snart!

Hvor ser du deg selv om ti år?

Hm… Om ti år er jeg faktisk 34 år gammel, tenk på det! Jeg håper jeg har en jobb jeg virkelig elsker, jeg vil ha et stort hvitt hus med hage, ha økonomisk frihet til å kunne reise og kose meg en god del også håper jeg selvfølgelig at jeg deler alt dette med Morten. 

Hvordan er det å se Morten snakke om Viktoria og se de hooke i starten av Love Island?

Det var faktisk ganske mye verre enn hva jeg trodde det skulle være. Det er så annerledes å se det nå som vi er der vi er og når jeg føler så mye for han som jeg gjør enn hva det var da jeg var der inne og visste at det hadde skjedd. Det var faktisk overraskende vondt.

Hva er grunnen til at du synes det er vanskelig å uttrykke følelser?

Jeg svarte litt på det over her, men det er vel litt fordi jeg synes det er ufattelig skummelt å være så sårbar. Samtidig så er jeg veldig merkelig fordi jeg husker episoder far da jeg var ganske liten hvor jeg synes alt med følelser var kleint. Jeg tror det er en blanding av hvordan jeg alltid har vært og at jeg haropplevd noen ting som gjør dette med følelser litt vanskelig. 

Hvordan var det å sove alene da du kom hjem?

Det var faktisk helt forferdelig. Jeg fikk ikke sovne før kjempesent. Sist jeg sjekket klokken var den litt over fire på morgenen og jeg savnet Morten så sykt mye. Vi har sovet sammen og vært sammen 24/7 i rundt fem uker s det å plutselig skulle legge seg alene uten han var faktisk skikkelig kjipt. Dum som jeg var satt jeg på Love Island og da savnet jeg han jo bare enda mer så jeg synes skikkelig synd på meg selv og felte noen tårer før jeg heldigvis sovnet til slutt. 

Er det skummelt å utlevere seg og sitt liv på tv?

Ja, det synes jeg absolutt! Særlig etter at jeg var på Paradise og opplevde den negative delen av å være i rampelyset når alle skal ha en mening om deg og den er negativ. Denne gangen har det heldigvis blitt ganske annerledes og jeg har kun fått positive tilbakemeldinger, noe som er ufattelig hyggelig! Jeg føler at dere fikk se en mer ekte og en mer riktig versjon av meg på Love Island enn på Paradise, så det var godt <3

Hvem skal dere på dobbeldate til Vietnam med i januar?

Cristian og Ellinor! Så det blir skikkelig koselig 😀 

Hvorfor lager du ofte sånn babystemme?

Haha, det aner jeg ikke! Det er skikkelig rart, sant? Jeg skulle gjerne gitt et bedre svar, men jeg har ikke peiling.

Hva er din største drøm?

Å være lykkelig <3

Hva synes du om at Arwin mener finalen i Love Island var rigget fordi du vant?

Hvis noen mener at finalen var rigget så synes jeg det er utrolig trist. Jeg føler virkelig at Morten og jeg var verdige vinnere og dette var en live avstemning hvor seerne bestemte vinnerne så det er jo ikke noe hyggelig om noen sitter igjen med den følelsen. Det skal sies at jeg snakket med Arwin da jeg ble gjort oppmerksom på den snappen. Han fortalte meg at det var tatt ut av sammenheng og at det var snakk om noe annet, så da velger jeg å stole på han! Både Morten og jeg hadde et veldig godt forhold til Arwin inne i Villaen så jeg hadde blitt veldig overrasket og lei meg om han hadde sagt noe sånt om oss.

Hva liker du best med deg selv?

Hm… Kanskje at jeg er ganske ærlig og trofast.

Kan du islandsk?

Nei, dessverre. Jeg forstår litt, men jeg har planer om å lære meg det ordentlig!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

75 kommentarer

Siste innlegg