TILBAKE I NORGE

Hei, alle sammen! Så utrolig rart det er å plutselig være tilbake på bloggen etter nesten to måneder borte fra alt og alle. Jeg ser at jentene mine har gjort en strålende jobb med å oppdatere dere her og i de andre sosiale mediene mine så det er skikkelig gøy. Jeg er i hvert fall superstolt av deres innsats og håper dere har vært fornøyd med det som har kommet ut her <3. Egentlig sitter jeg midt i et flyttekaos og hadde ikke tenkt å komme tilbake på bloggen før i morgen, men jeg kjente at jeg savnet dere skikkelig og trengte å vise at jeg lever!

Vel, nå er jeg tilbake i Norge og klisjé som jeg er så må jeg bare få sagt at dette har vært en helt utrolig reise. Jeg hadde aldri i verden trodd at det skulle gå så bra som det gikk. Jeg reiste til Love Island skeptisk som få, men hadde et lite håp om å kanskje finne en gutt som i hvert fall var litt interessant. Det at jeg skulle komme hjem med både seier og verdens fineste gutt som jeg nå kan kalle kjæresten min hadde jeg aldri i mine villeste drømmer trodd. Jeg er så lykkelig, så rørt og så utrolig takknemlig for alt. 

Til tross for at jeg sitter i en ny leilighet alene, er uten seng, må komme inn i livet mitt igjen og er litt lost akkurat nå så vil jeg faktisk beskrive livet mitt som 10/10 akkurat nå og det har jeg faktisk aldri sagt før. Jeg har verdens beste venner som gjorde noe helt utrolig i går som jeg skal fortelle mer om senere. Jeg har en kjempefin leilighet og en super roomie som snart kommer tilbake fra tur. Jeg har blitt så utrolig mye bedre kjent med meg selv og jeg har fått meg en kjæreste som virkelig er den snilleste og fineste gutten jeg har møtt i hele mitt liv. I tillegg er han jo dritkjekk så altsååå. Selv om jeg allerede savner han helt utrolig mye så har jeg ikke så mye å klage på akkurat. Nei, jeg føler meg rett og slett utrolig heldig og jeg er så glad for at alt har gått som det har gått. 

Jeg satt i gang en spørsmålsrunde på Instastory og det har kommet helt ekstremt mange spørsmål. Av den grunn må jeg dele den inn i flere deler, men første del skal jeg få ut i løpet av morgendagen! Nå må jeg løpe ned til byen for å handle litt ting til leiligheten og så blir det fortsettelsen på IKEA-challengen med skruing til langt på natt. Masse, masse elsk fra meg til dere så blogges vi snart!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

131 kommentarer

Siste innlegg