SPØRSMÅL OG SVAR LOVE ISLAND

Snakker Andrea Islandsk?
Jeg tror hun forstår Islandsk, men jeg tror ikke hun kan snakke det. Kanskje et par ord? 

Hvor er den lyseblå kjolen på Instagram-bildet kjøpt? 
Jeg tror den er fra Nelly. 

Tror du Andrea finner kjærligheten?
Om det sjekker inn en gutt som passer henne, så helt klart ja. Jeg kan love at dere vil se en annen side av Andrea med engang det sjekker inn en gutt hun liker, vent å se 😉

Tror du Martin og Andrea kommer til å bli partnere?
Jeg tror kanskje jeg er ferdig med å gjette, for absolutt alt jeg har gjettet tidligere har vært feil. Jeg trodde Andrea og Magnhild ville krangle som bare det, men de gikk så godt overens. Så trodde jeg at Andrea og Andreas ville bli partnere, det gikk ikke så bra. Jeg håper selvfølgelig Andrea og Martin finner tonen, men vi får bare vente å se. 

Tror du hun er fornøyd med Nicklas som partner?
Nei, dessverre. Jeg tror nok hun liker han som person og som venn, men der inne handler det jo om å finne kjærligheten. 

Synes du Andrea burde prøve seg på han nye gutten?
Både ja og nei. Martin likte jo Ellinor best, også Magnhild, MEN han har jo ikke lært seg å kjenne Andrea enda. Jeg tror nok at om han blir kjent med henne, så vil han falle for hun 😉

Tror du Andrea og Nicklas hadde gått videre om hun ikke var blogger?
Ja, det tror jeg. Det er ikke akkurat så mange søte kjærlige par der inne, så de har ikke så hard konkurranse akkurat nå.

Er det sant at Andrea har fått kjæreste?
Nei, det er ikke sant. 

Vet du hvem som vinner Love Island?
Niks, det er det ingen som vet enda. 

Hvem av guttene på Love Island tror du Andrea ender opp med?
En som ikke har sjekket inn enda. 

Hva er det verste med Andrea?
Det må nok være at hun er så tilbaketrukken at hun ikke får vist helt hvem hun er. Andrea er en helt fantastisk jente, så er hun der lenge nok så vil dere helt klart få se en annen side av hun. 

Tror du Andrea koser seg på Love Island? Hun ser litt ukomfortabel ut til tider
Både ja og nei. Kjærlighet og forelskelse gjør Andrea ukomfortabel, så hun har virkelig utfordret seg selv denne gangen. 

Er det du (Sofie) som styrer hennes sosiale medier mens hun er på Love Island?
Nei, det er mest vennene til Andrea. Jeg hjelper litt til, og kommer med litt innslag her og der. 

Hvordan ble du kjent med Andrea?
Paradise Hotel <3

Tror du Andrea finner kjærligheten? med tanke på hvor kresen hun er? 
Ja, jeg har troen. Jeg tror de aller fleste av oss hadde vært kresne om det ikke hadde vært noen gutter vi hadde hatt et ekstra øye for. Hele programmet handler jo om at du skal finne kjærligheten, og da forstår jeg at henne ikke orker å fake at hun liker noen. 

Hvem synes du er mest Andrea sin type på Love Island akkurat nå?
Andreas og Martin. 

Synes du Andrea har en for stor intimsone?
Haha ja, hun kan chille litt. 

Tror du Andrea er utenfor komfortsonen sin på Love Island?
10 av 10. 

Hvordan er Andrea når hun er full?
Ekstremt morsom og litt slitsom, haha!

Hvem liker du best av jentene og guttene? 
Jente: Andrea selvfølgelig, hehe! Så har jeg blitt veldig fan av Viktoria og Ellinor. Guttene må vel kanskje være Morten og Christian. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg