BEVAR SOMMERGLØDEN UTOVER HØSTEN

Reklame | Annonse MineTan

Nå er det klart for premiere på Love Island, dere! Jeg er skikkelig spent og håper alle sammen kommer til å følge med på TV3 i kveld. Det blir helt sikkert kjempekult! I mellomtiden kan dere kose dere med et av de beste tipsene jeg noen gang har kommet med på bloggen, nemlig hvordan du kan bevare sommergløden langt utover høsten helt uten å skade huden din!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter den sommeren vi har hatt regner jeg med at dere har kost dere mye ute i sola? Jeg har i hvert fall benyttet en hver sjanse til å få litt sol på kroppen og nyte den deilige varmen vi har hatt her de siste månedene. Nå ser det ut til at det går mot slutten og jeg har noen gode tips til dere som ønsker å bevare fargen så lenge som mulig, ja til og med helt utover høsten!

Det aller viktigste er å holde huden hydrert. Drikk masse vann, tilfører huden fuktighet og ikke tørk den ut med sol. Som dere allerede vet er jeg en stor fan av selvbruning og bruker dette året rundt. I sommer tipset jeg dere om selvbruningen fra MineTan som er min absolutte favoritt! Nå skal jeg fortelle dere hvordan dere kan bruke denne for å bevare fargen og samtidig få en ekstra glød. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Finn en selvbruning som inneholder masse fuktighet,
for eksempel Luxe Foamed Oil som er et oljebasert skum med 7 utvalgte oljer for tørr og skadet hud, Coconut Foam som er basert på kokosvann og er full av antioksidanter for å gjenopprette hudens fuktighet eller My Moroccan Foam med fuktighetsgivende ingredienser som Argan olje og kokosnøttolje. 

Bruk testen HER for å finne ut hvilken farge du trenger på selvbruningen. 

Bruk en påføringshanske for et jevnt resultat,
du finner min favoritt HER.

Husk primer!
Dette visste jeg ikke at fantes før jeg begynte med MineTan, men å bruke en primer før selvbruningen er gull verdt. Nå er jeg helt avhengig. Det som er med primeren er at den i seg selv inneholder masse fuktig slik at huden ikke tørker ut og eventuelle tørre spots på huden får fuktighet slik at selvbruningen ikke skjolder når du tar den på. Den gjør også at fargen sitter enda bedre ved å trekke ut urenheter og oljer fra huden, så dette er mitt absolutte go to-tips. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har faktisk med meg selvbruning fra MineTan til Love Island. Vi har noen innspillinger og fotoshoots før vi sjekker inn og da vil jeg se brun og glowy ut! Et genialt tips er nemlig at du kan sette en skumvariant som inneholder mye fuktighet i kjøleskapet og derav bruke den som aftersun! Den har masse fuktighet og får en kjølende effekt. Lurt å huske på om sommeren varer enda litt lenger eller om du er så heldig at du skal reise til varmere strøk i løpet av høsten. 

Alle som kjøper noe fra Tokay.no og bruker koden “Andrea2018” får med en gratis påføringshanske for optimalt resultat! Du finner hansken HER.

PS. Alle produktene fra MineTan er godkjent av PETA og du finner de også i alle Life helsekostbutikker! Om et par uker kommer det også en video som viser hvordan jeg påfører selvbruningen for å få et naturlig og fint resultat, så følg med <3 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg