DE SISTE DAGENE FØR AVREISE

Reklame | Sponset behandling Beauty House / Annonselenke Nelly

Denne uken skjer det ganske mye! Nå er det like før jeg drar. Akkurat når skal jeg ikke avsløre helt enda, rett og slett fordi jeg ikke har fått tillatelse til det så dere må smøre dere med tålmodighet litt til. Heldigvis går tiden kjempefort om dagen, i alle fall for meg haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJUMPSUIT HER

BEAUTY HOUSE. I dag skal jeg til verdens flinkeste og beste Nataya på Beauty House Frogner! Nå holdt jeg på å skrive at vi skal gjøre meg fresh og fin til jeg drar, men det er vel egentlig hun som skal gjøre det haha. Jeg ligger jo bare der og mottar pleie. Nataya skal farge og vokse brynene mine, noe som er veldig nødvendig. Haha, jeg kommer nok til å få høre det når jeg kommer. Det er mye hår som skal bort der, ja. Så skal hun ta vippeløft og farge vippene mine sånn at jeg ikke trenger å bruke maskara. Det er så deilig og det har faktisk blitt en av mine favorittbehandlinger. Så dette gleder jeg meg masse til <3 Det er alltid så koselig hos henne. 

AVSKJEDSMIDDAG. Yes, jeg har arrangert min egen avskjedsmiddag. Tusen takk til alle som tipset om steder, men jeg er så enkel i matveien at det er trist. Jo mer fancy jo mindre liker jeg det. Det stod mellom mine to burgerfavoritter i Oslo, nemlig Døgnvill og Kverneriet. Det er alt for lenge siden jeg har vært på Kverneriet og de har en veldig god fries så jeg booket bord til hele vennegjengen der i kveld. Åh, håper ikke jeg begynner å grine når vi drar derfra, men det kan godt være at det skjer. 

VIDEOINNSPILLING. Jeg har faktisk tre videoer igjen å spille inn til dere! Den ene er en video dere har etterspurt lenge, nemlig hvordan jeg påfører selvbruningen for å få et fint resultat. De to andre er en bestfriend tag med Marte som jeg tror kan bli veldig morsom og pakkevideo til Love Island, woho!

PHOTOSHOOT. Dette er kjempemoro. Jeg ble oppringt i slutten av forrige uke og spurt om jeg hadde tid til en liten shoot nå veldig snart. Det ene busskuret på Aker Brygge skal nemlig gjøres om til et skikkelig kult Love Island-skur! Det blir skikkelig kult, så dere burde ta turen dit for å sjekke det ut. Klokken ni skal jeg dit og vi skal ta noen bilder der til TV3, så det blir kjempegøy 😀 Jeg skal selvfølgelig vise dere resultatet her på bloggen!

VOKSING. Planen var å vokse alt som kunne vokses, men jeg avbestilte nesten alt. Hvorfor betale 400 kroner for å vokse leggene når det vokser ut igjen med en gang uansett? Nei, så det blir bare det vanlige denne gangen også – brasiliansk. 

PAKKE. Ja, så var det pakkingen da. Jeg har enda ikke begynt hehe, men nå har jeg omtrent bare klær jeg skal ha med meg igjen hjemme. Det meste annet er pakket ned i esker og befinner seg i boden til Sofie. Det er noen få ting som står igjen å pakke fra leiligheten også, men det er ikke så veldig mye. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

4 kommentarer
    1. Håper du får en fin opplevelse og at du finner kjærligheten!❤️ Vet du om man kan se Love Island på viaplay?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg