UKEN SOM GIKK / REISEKLAR

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AKKURAT NÅ: Nå sitter jeg og gjør klart det aller siste før i kveld. Jeg har nemlig satt sammen en liten gruppe bestående av vennene mine som skal styre bloggen og de andre sosiale mediene mens jeg er borte. De skal altså passe på at innleggene blir publisert når de skal, legge ut swipe ups og poste bilder for meg på Instagram! Så jeg må gå gjennom litt hva som skal gjøres osv. med dem og har rett og slett kalt inn til et møte, haha. 

UKENS SERIE: The Bold Type! Jeg har tatt igjen alt som lå ute av Love Island UK på Viafree, men heldigvis kom jeg på at jeg bare rakk å se to episoder av den nyeste TBT-sesongen. Elsker den <3

UKENS HØYDEPUNKT: Lørdagskvelden min! Etter den siste arbeidsvakten før jeg drar så satt jeg meg på bussen til Bygdøy hvor Marte, Martine og en venninne av Martine var i gang med å diske opp tidenes lørdagsmiddag. Det var hjemmelagde burgere med masse godt tilbehør, så godt. Vi spiste, drakk litt rødvin og koste oss masse! Plutselig fant vi ut at vi var nødt til å ta en siste bytur sammen før jeg drar og kastet chilleklærne, dro på oss sminka og dro ut.

Det var kjempegøy å få en aller siste kveld ute i Oslo, sånn foruten om en idiot vi møtte på veien hjem. Han maste og maste om å få kjøre oss hjem. Jeg sa gjentatte ganger at nei, ellers takk vi klarer oss. Han valgte å avslutte med “la meg kjøre deg hjem da, det eneste jeg vil ha som betaling er et ligg”. Det eneste??? Unnskyld meg, fyyyyyyyyyfaen jeg ble så forbanna. Det er ikke greit å si slikt eller å ha den holdningen til sex, som at det er betaling for noe. Det stod en politibil like ved så svaret mitt var enkelt og greit han han var en ekkel gris og at det er like før jeg går bort til politiet og forteller at han prøvde å kjøpe sex av meg. Æsj, for en kvalm type. Tenk at han til og med var edru altså, hvem oppfører seg sånn?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Det er faktisk ikke så mye som har irritert meg denne uken. Jeg har endelig fått roet meg ned, ting har kommet i orden og jeg begynner å bli ganske så reiseklar. Det eneste jeg kan komme på er en lønning som er ganske forsinket og folk som ikke klarer å svare på meldinger… 

UKENS CRAVING: Brownierøre, hehe. Jeg lagde meg helt seriøst dette på søndag og spiste det rett fra bollen. Det er veldig mye bedre enn vanlig brownies og jeg var så fysen. Problemet er at nå har jeg lyst på det hele tiden. 

UKENS TANKE: Det er mye tanker om dagen, hehe. Blant annet har jeg tenkt mye på crushet mitt og hvordan i all verden jeg presterer å få et crush slik som ting er nå. Altså jeg har skikkelig crush, men samtidig så tror jeg kanskje det er nettopp fordi jeg drar. At det er litt skummelt og jeg er kjent for å ville ha det jeg ikke kan få så det er kanskje derfor dette skjer nå? Jeg vet ikke, men out of sight out of mind, sant. 

UKENS SEIER: At jeg er ferdig med nesten alt jeg skal og føler jeg har ganske god kontroll! Jeg er faktisk skikkelig stolt av hva jeg har fått til nå. Det er så mye bra som venter dere i løpet av tiden jeg er borte og jeg er sååå glad for at jeg kan reise bort og vite at jeg fortsatt leverer varene her på bloggen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Jeg ble slått ned av en fremmed på byen

Nå kommer sannheten frem

Jeg dro på byen uten sminke

UKENS MATRETT: Middagen på lørdag, definitivt!

UKENS SANG: James TW – Say Love (igjen)

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette bildet av mitt ny-fargede og nyklipte hår! Det er så tilfredsstillende å se.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg