SPØRSMÅLSRUNDE // KJÆRLIGHETSLIVET MITT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan går det med kjærligheten?

Nei, nå er jeg på Love Island så vi får håpe det går bedre der enn hva det har gjort til nå 😉

Hvem var din første forelskelse?

Jeg husker jeg var “forelska” i halve barnehagen, men min første ordentlige forelskelse er en jeg møtte da vi jobbet sammen i Larvik. Han ble jeg kjempeforelska i, men det endte ikke så veldig bra og det er vel mye derfor jeg har tatt avstand med en gang jeg begynner å like noen siden den gang.

Har du vært forelsket i mange?

Nei, jeg har faktisk bare vært ordentlig forelska i en. 

Hvor ofte er du på date?

Aldri. Jeg tror jeg har vært på to dates siden jeg flytta til Oslo, haha. Jeg får panikk og avlyser de få jeg avtaler sååå jeg trengte Love Island da for å si det sånn. 

Hvor møter du gutter du liker?

Hm.. I hverdagen. Altså via venner, på byen, på jobb, wherever. Ikke på Tinder i alle fall. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva er det tre viktigste egenskapene du ser etter i en potensiell kjæreste?

At han er snill, trofast og morsom. 

Får du lett følelser?

Jeg blir veldig lett betatt, altså det skal så lite til. Når det gjelder følelser så skjer ikke det like lett, nei. 

Hvor ofte har du sex?

Nei, nå har jeg jo hatt vaginisme en god stund da så det blir vel gjennomsnittlig en gang i året regnet ut ifra den siste tiden, hehe.

Hooker du lett på byen eller er du hard to get?

Nei, jeg hooker ikke lett på byen. Jeg kan gjerne snakke med folk og synes det er veldig hyggelig, men det skjer ekstremt sjelden at jeg hooker med noen jeg ikke kjenner fra før på byen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er du usikker på om du noen gang kommer til å finne den rette?

Ja, jeg er usikker på hele “den rette”-greia. Jeg er redd det ødelegger mer å tenke at han finnes enn det hjelper fordi det er ingen som er 100% og hvis man går med bildet av en helt perfekt match i hodet så kan de små feilene ødelegge. Ga det mening?

Håper du å finne kjærligheten inne på Love Island?

Jaaaa <3 

Har du hatt kjæreste før?

Nei, det har jeg faktisk ikke. 

Er du kresen på hvem du dater?

Haha, ja det kan du trygt si! Det er helt krise faktisk. 

Er du ei jente som er frampå eller holder du litt tilbake?

Nei, jeg er ikke veldig frempå derfor trenger jeg en gutt som tar initiativ og får meg med på en måte.

Onanerer du ettersom du ikke har sex?

Ja, det gjør vel de fleste?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg