DETTE KOMMER JEG TIL Å SAVNE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vennene mine. Selvfølgelig kommer jeg til å savne dem, særlig i en situasjon om dette! Hvem vil ikke snakke med vennene sine når man dater noen? Jeg er sikker på at jeg kommer til å få lyst til å ringe dem sikkert tjue ganger i uka for å snakke om ting som skjer, haha. 

Norsk mat. Jeg er en sucker for norsk taco og det er vel egentlig bare det jeg kommer til å savne sånn skikkelig. Og sjokolade! Herregud, glemte nesten sjokolade. Det er alltid det første jeg kjøper meg når jeg kommer hjem fra reise, taco og sjokolade.

Pepsi Max. Da vi var i Mexico hadde de ikke Pepsi Max, men de har kanskje det på Gran Canaria? Vel, hvis ikke de har det blir det i alle fall et veldig stort savn. 

Trening. Vi skal liksom ha muligheten til å trene der, men jeg føler kanskje ikke jeg kommer til å benytte meg så mye av de fasilitetene hehe. Jeg kommer uansett til å savne trappeløp i parken og styrkeøktene med Marte 🙁

Leserne mine <3 Herregud, som jeg kommer til å savne dere! Særlig i en sånn setting. Det hadde vært så moro å kommunisere med dere angående hva som skjer i programmet. Skal ha dere i tankene!

Å blogge. Hvis jeg er stressa, lei meg, glad eller uansett hva jeg føler så får jeg ofte utløp for det ved å skrive! Jeg hadde nok ikke hatt vondt av å få utløp for tanker og følelser noen ganger underveis i programmet, så bloggen kommer jeg til å savne masse.

Seksuell tilfredsstillelse. Jepp, to måneder uten så mye som en vibrator… Jeg har ingen planer om å ha sex på tv heller, men av erfaring så vet jeg at fristelsen blir stor når man blir knyttet til noen i en slik situasjon så dette kan bli to lange måneder sånn sett.

Snakke med familien min. Jeg har ikke tall på hvor ofte jeg ringer lillesøsteren min kun for å snakke om ingenting, haha. Det kommer jeg virkelig til å savne og hun blir nok en av de første telefonene jeg tar når jeg kommer ut av villaen.

Serier. Vi vet jo alle at jeg er tidenes serieslave og elsker seriemaratin.

SmootieXchange. Mango og MoccaXtreme kommer til å bli savnet for å si det sånn. Hvis jeg er fysen, hvis jeg vil ha noe lett og godt så tar jeg alltid turen til SmoothieXchange og ingenting kan måle seg med smoothiene derfra. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg