8 GRUNNER TIL AT JEG ELSKER HØSTEN

Klærne. Jeg elsker høstmote! Fargene er helt fantastiske og virkelig farger jeg kler. I tillegg betyr høst ullgensere og jakker, mine to favorittplagg i hele verden. 

Mørke høstkvelder. Det er så koselig å sitte inne mens man tenner masse lys, lager god mat og bare slapper av. Jeg elsker mørke høstkvelder med en god film, et glass rødvin eller en kopp varm kakao. 

Fargene. Høsten er virkelig den vakreste årstiden av dem alle! Når fargene begynner å endres på trærne, like før løvet faller på bakken… Noe så vakkert!

Bursdagen min. Jeg klager jo ikke akkurat på at det er bursdagen min for å si det sånn. 26. oktober er dagen, folkens. Husk på det. 

Serier. Høsten er full av nye serier og masse gamle gode serier. Min absolutte favoritt er Side om Side på NRK, herregud så morsom! Så er det koselige programmer som Stjernekamp, Skal vi Danse og selvfølgelig Love Island 😉

Treningsmotivasjon. Jeg får alltid masse motivasjon til å trene på høsten. På sommeren er det så mye annet som frister, mens på høsten er luften frisk og det å trene ute er helt fantastisk. I tillegg så blir det fort mørkt og da er det ikke like gøy å være sosial, så da blir det fort en tur til treningssenteret. 

Været. Luften blir på en måte skarp, men frisk. Det er så deilig å være ute! Det skader heller ikke at det regner masse på høsten (hvis man kan være inne). Det beste jeg vet er å sovne til lyden av regn. 

Fyr i peisen. Ååååh, jeg lekser peis! Lyden av det, synet av det og følelsen av kos jeg får når jeg ser en åpen peis. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg