MINE MEST STILTE SPØRSMÅL

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gleder du deg til Love Island?

JA!!! Jeg gleder meg helt utrolig mye, herregud. Tenk at nå er jeg på Gran Canaria, folkens. I morgen begynner det så husk å følg med på TV3 <3

Hvilke serier anbefaler du?

Good Grils, Jane the Virgin, Dynastiet, Sons of Anarchy, White Collar, Friends, Gossip Girl, Chuck, Suits, The Good Wife, Little Big Lies blant annet.

Kommer du og Sofie til å ha kontakt når du flytter ut?

Ja, det har jeg ingen tvil om! Vi kommer til å fortsette å være gode venner så lenge vi lever (håper jeg) <3

Tror du at du kommer til å finne kjærligheten på Love Island?

Det er vanskelig å si. Jeg håper virkelig det, tenk så koselig!

Hvordan redigerer du bildene dine?

De redigerer jeg i Lightroom, altså både bildene til bloggen og bildene til Instagram. Jeg redigerer noe selv, men på det aller meste bruker jeg såkalte presets som man kan laste ned gratis eller kjøpe. Det er på en måte filter hvor all redigering er stilt inn på forhånd. Jeg har kjøpt en pakke fra Pilotmadeleine som heter Marokko. Den passet veldig fint i Albania og jeg har kunnet bruke den litt i sommer også. Da er det så enkelt som at jeg trykker på hvilket filter jeg vil bruke og så forandrer bildet seg deretter!

Her ser dere det lille bildet til venstre og under der er det en liste med navn som Amanjena, Mamounia osv. Det er navnet på de forskjellige presets i Marokko-pakken. Nå gjør jeg det så enkelt at jeg klikker på en av dem og vipps… 

Se så kult det ble! Ofte forandrer jeg litt på lysstyrke og eksponering til høyre i programmet så det blir helt perfekt! Håper det ga dere mer svar. 

Kan du begynne å legge ut mer på YouTube?

Vet dere hva? Nå har jeg spilt inn masse videoer til dere! Det kommer faktisk en i uka i løpet av tiden jeg er borte, så husk å abonnere på kanalen min HER.

Tror du at du kommer til å få kontakt med moren din igjen?

Jeg aner ikke. Det kommer ikke til å skje slik som ting er nå, men kanskje en gang i fremtiden om mange år. Da må det skje mye i så fall. 

Hvem er din aller beste venn?

Jeg har så mange fantastiske venner og er ganske nær mange så det er vanskelig å plukke ut bare en <3 

Hvor kjøper du mest klær?

Nelly, Zara, H&M og Kouture. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg