SPØRSMÅLSRUNDE // PERSONLIGE TING

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du noen gang slitt med angst?

Ja, litt som kommer og går og noen få ganger har jeg fått det jeg vil beskrive som et angstanfall. Det er helt jævlig, men heldigvis går det over.

Hvor mye penger bruker du på klær og mat i måneden?

Det varierer litt, men sikkert alt for mye. Klær bruker jeg ikke så mye på. Noen måneder kjøper jeg ikke noe som helst, mens andre måneder kan det være en del. Mat bruker jeg vel cirka 2000 kroner på i måneden tror jeg, så blir det litt ekstra om jeg drar ut og spiser og sånt. 

Hvor høy er du?

Jeg er 168 cm. 

Går det bra med deg?

Ja, jeg er bare superstressa fordi når jeg skriver dette er det like før jeg skal reise! 

Hvordan har du blitt så pen?

Ååh, så søt du er <3 Gode gener i guess, haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du fremstår veldig økonomisk og smart. Tenker du veldig over hva du bruker penger på?

Hehe, er nok ikke akkurat veldig økonomisk… Jeg liker å kunne gjøre det jeg vil i hverdagen og kjøpe det jeg vil ha, men jeg prøver virkelig å begrense det. Det går en del penger til ting jeg egentlig ikke trenger som sol, voksing, drikke ute på byen osv. Det er litt kjedelig og ting jeg absolutt kan begrense. Bortsett fra det så bruker jeg ikke så alt for mye penger egentlig, men de forsvinner uten at jeg helt vet hvor de blir av hehe. En smoothie her, en iskaffe der. Da blir det fort en del. 

Har du ikke kontakt med moren din?

Nei, den kuttet jeg i fjor sommer og så langt har det vært rett avgjørelse. Jeg sier ikke at vi aldri kommer til å ha kontakt igjen, men man må faktisk sette seg selv først i sitt eget liv. 

Har du noen generelle tips til nye studenter?

Bli med på det du kan i fadderuka, edru eller ei! Du trenger ikke drikke, men det å delta er faktisk overraskende viktig. Prøv å lag deg gode rutiner fra første sekund og delta på alt du kan av forelesninger og seminarer. 

Så du hørte på Mandela-effekten, er det noen andre konspirasjonsteorier du tror på?

Det er så fascinerende! Ja, jeg tror prinsesse Diana ble drept av han ene mangemilionær-paparazzien som jeg ikke husker navnet på ved et uhell. Så tror jeg definitivt Courtney Love drepte Kurt Cobain og at Marilyn Monroe ble drept. Det er så mye som gir mening!

Hvordan vil du beskrive deg selv?

Rar, snill, gavmild, stressa, kreativ og brutalt ærlig. 

Hvem er bestevennen din?

Jeg har så mange, klarer ikke velge <3 Heldige meg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du opplevd noe tøft?

Ja, det har jeg absolutt gjort, men det er ikke noe jeg ønsker å dele med hele verden. 

Hvilken blogg leser du helst om du bare kan velge en?

Angelica Blick, definitivt. 

Savner du det lange håret ditt?

Nei, aldri!

Hvor gammel var du da du hadde sex for første gang og hvordan var det?

Jeg var 17 år og det var egentlig ganske så hyggelig 🙂 Ikke vondt, bare ubehagelig i begynnelsen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor pleier du å kjøpe interiør?

Elsker Kremmerhuset, Ellos Home, Homa & Cottage, Lagerhaus og Søstrene Grene. 

Får du mye inspirasjon fra andre eller finner du ofte ut antrekk og frisyrer selv?

Både og. Angelica Blick er definitivt en stor inspirasjon, så finner jeg mye på Instagram. 

Har du begynt på en utdanning?

Nei, nå ble det Love Island. 

Rydder du ofte i klærne dine?

Ja, sikkert flere ganger i måneden! Mest fordi jeg har så lite plass så jeg må stadig rydde ut for å se hva jeg faktisk har, haha. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg