SPAR PENGER FØR STUDIESTART

Reklame | Nettbonus.no

Hei, verdens beste lesere! Nå nærmer det seg avreise for min del og sikkert skole- og studiestart for mange av dere. Det er så rart å tenke på at jeg kunne møtt opp på OsloMET på tirsdag og faktisk vært student… Kanskje jeg til og med hadde møtt noen av dere? Jeg tror virkelig jeg hadde trivdes med å være student igjen, men den tid kommer for meg. Man kan ikke la sjanser som den jeg har fått gå fra seg! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har jeg vært student tidligere og lærte meg et par ting. Møt opp på forelesning, ikke sløs bort det store stipendet, delta på fadderuka og spar penger der du kan spare penger! Det er ikke akkurat store summer man får utbetalt hver måned og med leie, mat, sosialt går det mye. Når du i tillegg må kjøpe inn alt til studiestart og pensumbøker forsvinner pengene ganske raskt. Heldigvis har jeg et supert tips som gjør at du kan spare og faktisk tjene penger når du handler inn til studiestart!

Hvor pleier dere å handle? Personlig handler jeg nesten alt mulig på nett om dagen og der kan det være mye penger å spare. Et tips som garantert vil spare deg for masse penger er å registrere deg på Nettbonus.no. Husker dere at jeg tipset om dette tidligere i sommer?

Jeg registrerte meg like før det og har bestilt en stor Nelly-pakke til Love Island-reisen via Nettbonus.no. Greia er nemlig at du får bonus hver gang du handler via Nettbonus.no! Dette gjelder Nelly, Bik Bok, NA-KD, Adlibris, Tanum og nesten 200 andre butikker. Hvis du er smart så bruker du dette til å kjøpe inn pensumbøker. Da tjener du penger mens du shopper, hvor amazing er ikke det? Som regel får man mellom 4 og 7 prosent. Så man sparer fort en del kroner i løpet av et studieår.

Nettbonus er helt gratis å bruke. Du registrerer deg med epostadressen din og klikker deg videre til en av nettbutikkene du finner på Nettbonus.no. Du handler på vanlig måte, det eneste forskjellen er at du mottar nettbonus. På Nettbonus.no finner du oversikt over alle handler som du har gjennomført. Straks du har tjent 200 i nettbonus kan du overføre den til din bankkonto. Registrer deg HER.

Jeg ønsker å overraske en av dere som synes dette er et smart tips. Jeg skal nemlig gi et NELLY-gavekort på 1000 kr til en av dere som registrerer seg hos Nettbonus.no. Skriv en kommentar i kommentarfeltet under dette innlegget, så vil du være med i trekningen (dere er fortsatt med i trekningen så lenge dere registrerer dere selv om dere ikke får kommentert lenger!!!!). Det trekkes en vinner neste søndag <3 Lykke til!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

163 kommentarer

Siste innlegg