NÅ DRAR JEG FRA OSLO

Reklame | Annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERATOPP HER / SKJØRT ZARA / SKO HER

Nå sitter jeg faktisk på bussen fra bussterminalen her i Oslo. Jeg har hatt en veldig mye mindre produktiv dag enn hva planen er og jeg har dessverre gjort mindre enn hva jeg hadde trodd jeg skulle rekke. Den rolige vinkvelden ble igjen til en bytur i går og jeg var ikke hjemme før nærmere halv fire. Da jeg våknet i dag og ble kvitt sporene av gårsdagen måtte jeg dra til Bygdøy for å hente tingene jeg satt igjen hos Martine. Vi skulle jo ikke ut så jeg tok med Macen og greier jeg. Lurt Andrea!

Heldigvis har jeg fått gjort noe. Pakkingen har kommet seg veldig og jeg har fått hjelp av Helene til å bære ned sminkebordet og en del esker i boden. Det er der jeg skal ha tingene mine frem til jeg kommer tilbake og forhåpentligvis flytter inn i en ny leilighet. Det er litt pakking igjen, men det må jeg nesten ta kvelden før jeg reiser fordi mye av det trengs frem ti lda.

Det jeg skal nå er å dra en liten svipptur hjem til Larvik! Jeg synes det er skikkelig trist at jeg ikke får mer tid der. Jeg må nemlig dra tilbake til Oslo allerede i kveld fordi det er veldig mye som skjer i morgen. Uansett så måtte jeg hjem en tur med noen ting og for å si hade til pappa og søsteren min. Det blir utrolig koselig å se dem igjen, men det blir også veldig trist å skulle dra. Vi har jo gjort dette før og det gikk fint den gangen så det går nok fint denne gangen også 🙂

Nå kjenner jeg at bussyken  begynner å melde seg her og tar det som et tegn på å avslutte. Følg med på bloggen i kveld, da kommer jeg med et supert tips for å spare penger fø og under studietiden! 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg