INNKJØP TIL LOVE ISLAND #1

Reklame | Annonselenker Nelly / Shein

Jeg hadde egentlig spilt inn en innkjøpsvideo til dere fordi jeg trodde jeg var helt ferdig med innkjøp… Vel, det var jeg på ingen måte. Etter å ha gått gjennom klærne jeg faktisk hadde hjemme gikk det opp for meg at jeg manglet noen essensielle ting som undertøy, sandaler og underdeler. Det ble litt mer enn akkurat det, men det var så sykt mye fint i butikkene nå! I tillegg fikk jeg en pakke samme dag med ting jeg hadde bestilt for over en måned siden så det passet helt perfekt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SETT HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SKO ZARA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SKO H&M ( disse kostet kun 75 kroner, dere!! )

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

FOUNDATION DIOR / SMINKEFJERNER OG RENS BIOTHERM

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

TRUSER LINDEX / CUBUS

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

RØD BIKINI HER / LEOPARDBIKINI HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

GUL BIKINI HER / BLÅ HER (btw, den er ikke megastor haha. Trusa er highwaist og ligger ved siden av en mini)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SHORST NIKE / SPORTSBH HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

SKJØRT ZARA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SHORTS ZARA 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

T-SKJORTE NIKE

Det var det altså! Videoen med de første innkjøpene kommer etter at jeg har dratt, men gled dere! Der viser jeg blant annet alle de fine kjolene jeg skal ha med og en del andre rare ting, hehe. Så må jeg rett og slett beklage de dårlige bildene, men sånn er det når bloggroomie ikke har vært hjemme på noen måneder og venner er opptatt. #ItTakeesTwo, eller hva? Får satse på at jeg finner en bloggfotograf som også er en amazing kjæreste på Love Island, haha. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

30 kommentarer

Siste innlegg