RESULTATET AV DAGENS FRISØBESØK

Reklame | Sponset behandling og produkter Hendrix Hair

Hei fine dere! Nå har jeg sittet i flere timer for å lage en oversikt over alt som skal ut på bloggen når jeg er borte. Jeg er ganske fornøyd og tror det blir kjempebra altså, så gled dere. Det gjør i alle fall jeg! Som jeg har nevnt tidligere er det ikke så alt for lenge til jeg reiser og jeg er i gang med forberedelsene. Noe jeg måtte gjøre allerede var å besøke Guro på Hendrix Hair sentrum. Sommeren har satt sitt preg på håret og både fargen og tuppene trengte en oppfriskning. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Slik så altså håret mitt ut da jeg satt meg i stolen. Det har fått en gulfarge jeg misliker ganske så sterkt etter å ha vært mye ute i sola gjennom hele sommeren. Tuppene hadde også begynt å flise seg ganske så greit så dette var virkelig etterlengtet. Jeg tror faktisk jeg bestilte denne timen tidlig i sommer, haha. Får helt noia av sånt. 

Det var like koselig som alltid å være i stolen hos Guro. Skravla gikk i ett mens hun la i stripene og mens det virket fikk jeg jobbet litt med bloggen. Jeg har faktisk aldri brukt så mye tid på den som nå og det er alt som står i hodet mitt om dagen. Da er det veldig greit å få multitasket litt og det skader ikke at det skjer med gratis kaffe og kjeks ved siden av meg 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg ble selvfølgelig kjempefornøyd med resultatet! Guro la masse striper som tok etterveksten, men lagde et veldig fint og naturlig resultat. Hun hadde også i en toner som gjorde fargen kald og fin og fjernet alt av gulskjær jeg hadde i håret før hun avsluttet med å klippe noen centimeter av håret. Ah, den etter frisør-følelsen er noe av det beste i verden. Så friskt og mykt hår som jeg har da skjer aldri ellers. 

I dag fikk jeg også med meg noen produkter. Jeg kan ikke risikere å gå tom på Love Island og Guro vet jo hva håret mitt trenger. Denne gangen ble det en balsam med Amika med masse fuktighet, en hårkur fra Jarmann Beerenberg som er en fuktighetskur og en shampoo fra Tigi S-factor som inneholder masse proteiner. Da får håret alt den trenger av næring fra utsiden samtidig som jeg tar vitamintilskudd for å pleie håret fra innsiden. Da bør det overleve (forhåpentligvis) to måneder i sol og varme. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Siste innlegg