LIVET AKKURAT NÅ

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pakking, esker, kaos og blogg. Det er livet mitt om dagen. I går fikk jeg heldigvis en etterlengtet pause fra det hele da Michelle og Martine kom på besøk og dro meg med ut for sosialisering. Før den tid tok Michelle opp kameraet og begynte å knipse bilder av meg. Resultatet er det dere ser over her og jeg synes det var litt morsomt for de beskriver liksom hvordan ting er akkurat nå på en veldig god måte. Ustelt og nakent. Livet altså. 

Stresset over alt som foregår har virkelig satt sine spor. Jeg har alle symptomer på stress man kan ha. Det er helt sykt hva det kan gjøre med deg, ikke bare psykisk, men også fysisk. At jeg fysisk kjenner på kroppen hvordan kaoset i hodet ødelegger meg. Jeg må virkelig lære meg å stresse ned… “Du skal jo på ferie snart” sier folk til meg. Hehe, nei jeg skal ikke på ferie. Jeg skal være med i en realityserie og er det noe jeg lærte av forrige gang så er det hvor utrolig psykisk utmattende nettopp det er. 

Heldigvis skal jeg tilbringe noen timer i luksus hos frisøren i dag og herregud som jeg gleder meg til kaffe, hodebunnsmassasje og en stuss. Så er det tilbake til dette, men det skal jeg prøve å glemme helt når jeg går ut av denne døren om en liten stund. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer
    1. Stress kan (for noen) sikkert være vel og bra, til tider. Men jeg er nok en av dem som knapt har klart å sette noe pris på det i hele tatt. Takler stress sånn (u)passelig dårlig, for å si det sånn.. xD
      Liker forresten t-skjorten din! ^^

    2. Hei Andrea. Jeg vil tro at det er stressende og være med i reality program. Derfor for og unngå stress, gjør ting som gjør deg rolig, vær med gode venner, minsk utelivet , vær hjemmet og kos deg med film eller god mat med venner og familie. Jeg veit hva stress er og jeg veit hvor vondt det kan være. Hos meg blir jeg fort stressa når jeg sliter med en ting og då komer panikkangsten hos meg snikende. Jeg har slite med panikkangst og helseangst i mange år. Og hvis ikkje dagene er hos meg kanskje det er mye stress. Kan bare en nerve i klem gi meg panikkangst og dødsangst for at det er noe alvorlig galt. Ønsker deg en avslappende uke og ta vare på deg sjøl 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg