VINKOS MED JENTENE

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ah, jeg vet aldri hvordan jeg skal starte et blogginnlegg med mindre jeg har en skikkelig sak om dere skjønner hva jeg mener. Hvis jeg skal skrive om et tema så er det liksom rett på sak, men når jeg skal bable i vei om livet og dagen min så blir det sånn hehe hvordan skal man starte på dette da? Det er liksom så teit å si hei selv om det er en form jeg stadig benytter meg av, haha. 

Vel, nå er jeg i hvert fall i gang! Akkurat nå sitter jeg ved sminkebordet med den endeløse listen over innlegg jeg må skrive ferdig før jeg drar på den ene siden og middagen min på den andre siden. Jeg prøver å multitaske, men det er ikke så veldig enkelt. Planen er nå at jeg skal få spist, skrive i hvert fall ett innlegg og stelle meg før jeg drar og møter jentene. Vi skal ha vinkveld, woho! Dette blir muligens den siste lørdagen jeg kan bruke på gjengen før jeg drar så det blir veldig koselig å samles. 

Akkurat hva planen blir vet jeg ikke, men vin, jenten og kos er aldri feil! Nå er det på tide å fokusere på en ting av gangen her, så vi blogges i morgen og da kommer jeg med et nytt kjempebra serietips! Det er forresten utrolig koselig at dere kommer til å savne bloggen når jeg er borte. Heldigvis skal jeg gjøre klart mange spennende innlegg så den blir oppdatert 3-4 ganger i uka, men uansett såå koselig at dere sier det. Nyt lørdagskvelden videre <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Herregud, hvordan skal jeg klare meg når du er borte? I know, du har innlegg du skal poste, men det er fortsatt ikke det samme… Men jeg får sett deg på TV da:) Håper virkelig du finner din soulmate der inne. Det fortjener du virkelig<3 Lykke til<3<3

    2. Hvor er den hudfargede singeleten du kjøpte i går fra? 🙂 Som du la ut bilde av på snap. elsker stilen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg