UKENS SPØRSMÅL / FLYTTING, LØNN, STUDIER ++

Reklame | Annonselenker Nelly

KJOLE HER

Kan man se love Island på Viafree også?

Ja, det kommer til å bli vist på TV3 og Viafree! Jeg gleder meg såååå mye 😀

Kan du ikke flytte inn igjen til Sofie og Morten når du kommer igjen fra innspilling? Så deler dere boutgiftene på 3? Please🙏 Er så koselig at dere bor sammen:)

Nei, jeg er på leting etter noe annet 🙂

Kan du vise bilder fra når du var mindre 12/13/14/15/16?

Har noen samlet i dette innlegget og her fra da jeg var enda yngre!

Hvor mye tjener du? Elsker bloggen din❤️

Tusen takk <3 Det ønsker jeg ikke å gå ut med, men kan si så mye som at jeg er avhengig av jobb ved siden av. 

Kossen ville framtiden din sett ut om 10 år?😊 Elske bloggen din, stå på❤️😊

Så koselig, tusen takk! Om ti år er jeg… Åherregud, det sier vi ikke høyt haha. Om 10 år håper jeg å ha en spennende og innholdsrik jobb, en fin leilighet eller et fint hus som jeg deler med verdens fineste mann. Jeg håper vennene mine bor i nærheten og at vi samles til vinkveld minst en gang i uka for å skravle om menn, barn og livet. Jeg håper jeg har luksusen til å reise både innenlands og utenlands og at jeg klarer å ta det med ro. Mest av alt håper jeg at jeg er lykkelig <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvilken hårfjerningskrem bruker du? Hvor ofte og funker den bra?

Jeg bruker en som heter Natural hair removal cream (her) litt sånn etter behov. Den funker ganske bra. Ideelt sett ville jeg brukt voks, men jeg får urenheter av det så da blir det krem i stede. 

Er det sånn at noen må reise hjem etterhvert som sesongen går?

Ja, hvis man ikke finner en partner.

Hvordan har det seg at du tjener mer nå som du ikke er side2 blogger lenger? Trodde det var omvendt? Kan du forklare det?

Det er litt vanskelig å forklare med tanke på at jeg har taushetsplikt på flere punkter. Jeg kan si at du ikke automatisk tjener penger selv om du er signert av Side2. Det er ingen fastlønn eller noe slikt. Jeg fikk betalt for klikk, men det får jeg fortsatt ved å ligge på topp20 på blogg.no og den summen var omtrent identisk så der taper jeg ingenting. Så er det slik at Side2-bloggere ofte får annonser som Egmont fikser for dem, men det gjorde de ikke for meg. Etter at jeg gikk ut har jeg solgt annonser selv og dermed tjent mer penger, i tillegg til at jeg bruker enda mer affiliate-lenker og tjener penger på den måten. 

Hva heter studiet du kom inn på?

Medier og kommunikasjon! Så spennende, herregud.

Var ikke drømmen å studere journalistikk?

Drømmen er å jobbe som journalist og etter å ha undersøkt mer synes jeg medier og kommunikasjon virker morsommere!

Tips til bra podcaster, litt sånn konspirasjons teorier og ting man kan høre på hvis man kjeder seg, som er på Spotify? Elsker deg forresten!

Jeg hører egentlig bare på Konspirasjonspodden som ligger på den appen som følger med iPhone, haha. Husker ikke hva den heter. Den er superbra!!!

LIGNENDE KJOLE HER / SKO HER

Har du lappen på bil?

Ja, det har jeg 🙂 

Hva skjer med jobben din når du drar?

Jeg har tatt permisjon fra jobben så den står og venter på meg til jeg er klar for å komme tilbake. 

Har du noen gang tatt en gaviditetstest?

Jepp, fikk faktisk en positiv test da jeg først flyttet til Oslo! På det tidspunktet levde jeg i sølibat (igjen) og det var heldigvis bare noe feil med testen, haha. Et lite øyeblikk trodde jeg at jeg skulle føde et Jesusbarn, men heldigvis var den egentlig negativ. 

Hvorfor kommer de ikke ut flere portrett på love Island?

Det er fordi vi fire som er sluppet nå skal fungere litt som ambassadører for programmet, noe som er kjempemoro! Jeg tror ikke de andre blir vist på forhånd, men jeg er ikke 100% sikker. For å være ærlig så vet jeg ikke så mye mer om dette enn hva dere gjør, haha. 

Hva synes du om at Sofie skal flytte sammen med Morten?

Det er vel en ganske naturlig utvikling i et forhold og det synes jeg er veldig koselig! Jeg skal komme masse på besøk og crashe på gjesterommet, haha. 

Har du noen tips til daglige hårrutiner?

Jeg tar vitamintilskudd for håret hver eneste dag, vasker de sjeldent, prøver å bruke minst mulig varmeverktøy og sover med flette!

Har du tatt silikon?

Hæ? Haha, nei det har jeg absolutt ikke og skjønner ikke helt hvor dette kommer fra. Puppene mine har ikke akkurat vokst noe særlig den siste tiden, det er vel heller motsatt hehe. Her har vi puppene mine for tre uker siden, ikke skjedd noe siden den gang. De er fine og små <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

45 kommentarer

Siste innlegg