VI AVSLØRER SKJØNNHETSKLINIKKENS STORE LØGN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Husker dere da jeg havnet i en diskusjon med en skjønnhetsklinikk på Instagram? Bakgrunnen var at de brukte en influenser i form av å gi vedkommende gratis behandling mot å reklamere på Instagram, samt at influenseren fikk dele ut en rabattkode på fillers.

Jeg mener klinikken har et stort ansvar og det mente de selv at de tok. Da jeg stilte spørsmål med hvordan i all verden de tar på seg det ansvaret når de velger å markedsføre kosmetiske behandlinger på denne måten via en influenser som har en følgerskare bestående av hovedsakelig unge jenter svarte de følgende:

“Hvis noen ønsker å ta en kosmetisk behandling så har de ofte bestemt seg for det allerede. En rabattkode fra oss er ikke da de gjør valget for å ta den behandlingen (edit by me: så hvorfor markedsføre det hele med en rabattkode om det ikke gir noen effekt? Hm…). Men velger de å komme til oss så får de i hvert fall en samtale om sitt selvbilde, tilbud om kurs om det og en behandling som gir et naturlig resultat. 

Jeg trodde selvfølgelig ikke på et ord av dette, men når de først påstår slike ting tenkte jeg at det minste jeg kan gjøre er å sjekke det ut. Derfor ble Marte og jeg enige om å sende henne til klinikken for å se hva de tilbød henne. Det som skjer er helt sykt… Klikk HER for å se videoen eller klikk på bildet!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer
    1. Dere skulle hatt skjult kamera der inne, eller tatt opp deler av samtalen fordi den klinikken kan jo i teorien si at dette eller skjedde 😩 Ord mot ord…
      Selvom jeg og sikkert de fleste tror jo på dette og det var sinnsykt kult gjort vedder jeg på at de bare nekter for dette når det er litt sånn “hun sa dette : ….”

    2. Dette er virkelig helt fantastisk gjort av dere to<3 Det at du som influencer selv gjør et opprør mot dette her, bra! Jeg er selv bare 14 år, og har ikke tenkt å gjøre det. Men hadde det vært helt normalisert hos alle toppbloggere, youtubere og andre kjente folk, da hadde jeg nok tenkt annerledes. Da hadde det jo vært unormalt om jeg ikke gjorde det:) Bra dere tok lydopptak av samtalen, da kan dere i det minste motbevise enhver mistanke om det dere sa var riktig eller ikke! Synes vi trenger flere folk som dere her i verden:) Ikke bare med tanke på dette, men også med Hector og andre viktige saker. Jeg skulle så gjerne ha gitt noe til Hector, men jeg er blakk hele året nesten:) Haha

    3. SÅ bra du setter fokus på dette, de er åpenbart noen sleipe jævler. Dra en frekk en og legg ut videoen på Facebook-siden deres 😈

    4. Så bra dere tok opptak 😻
      Hvis de svarer, hadde det vært så kult å få følge med på dialogen! Håper virkelig dette blir satt frem i lyset. Du/dere gjorde en så viktig jobb nettopp !!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg