EN PERFEKT START PÅ HELGEN

Woho, endelig helg! Det er så utrolig deilig å vite at jeg ikke skal på jobb igjen før på tirsdag. Nå har jeg to hele dager fri og helgen starter på den best mulige måten. Da jeg kom hjem fra jobb gikk jeg rett i dusjen før jeg fikset meg ferdig og nå skal jeg dra avgårde i bursdag med de beste menneskene jeg vet om. Vi skal feire Marte, drikke prosecco, synge gamle allsang-sanger og ha det så gøy før vi avslutter kvelden på byen! Snakk om å ha høye forventninger, haha. Åh, jeg elsker slike kvelder.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå må jeg faktisk komme meg avgårde, men vi blogges i morgen og da kommer blant annet et helt nytt serietips! Nyt lørdagskvelden <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

22 kommentarer

Siste innlegg