NEW IN FRA NEO NOIR

Reklame | Kouture

Jeg fikk med meg noen helt fantastisk fine plagg da jeg var innom Kouture i dag tidlig. De har begynt å få inn så mange fine nyheter samtidig som de har salg på utrolig mye kult! Perfekt for shopping 😉 Nå har jeg vært innom der noen ganger og det har gått opp for meg at jeg har fått et nytt favorittmerke, nemlig Neo Noir! De har så mange fine plagg, særlig søte og fine kjoler som er mitt favorittplagg ever.

Vanligvis liker jeg ikke å vise dere plaggene på en henger. De er mye finere på, men denne gangen klarte jeg ikke vente med å vise dere! Bare se på de fine plaggene jeg fikk med meg i dag <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJOLE HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJOLE HER 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

BLUSE HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer
    1. Lene: Jeg måtte inn og sjekke instaen hans nå for å se hva som skjer. Der skjer det mye, ja. Vel i utgangspunktet synes jeg han var ganske morsom og kom med mye gøy. I det siste synes jeg derimot det har gått alt for langt med enkelte og måten han forsvarer det han gjøre på i kommentarfeltet er rett og slett uansvarlig og barnslig. Det er synd fordi han var morsom en gang og tok opp viktige ting på en humoristisk måte, men jeg tror kanskje han har mistet det litt.

    2. Synes du ikke at faktisk er ANSVARLIG og fremme det at å operere seg slankere, større rumpe, fikse litt her og der samt eksponering av barn som ikke er gamle nok til å gi samtykke uten å tenke en tanke av konsekvensene her? Blogger barn velger ikke selv hvordan de blir fremstilt og at “hele Norge” følger med på oppvekst ut ifra bilder og tekst.
      Mads Hansen har aldri lagt ut noe personlig (hvertfall ikke i så stor grad at det gjør noe) mot disse bloggene. Det er lov å ytre meningene sine om OFFENTLIGE innlegg? Han får massiv støtte og det er bra å se. Trodde du faktisk var en av de få bloggerne som støttet han ut ifra hva jeg har fått inntrykk av deg på bloggen.
      Absolutt ingen kritikk til deg som person og du får ha de meningene du vil. Var bare ikke klar over at du synes det er for drøyt og reposte et offentlig innlegg. (Ref det siste innlegget)
      Liker bloggen din og synes du kommer med mange gode synspunkter. Hadde vært sykt kult om du kunne forklart nærmere hva som ikke er greit. Synes det er på tide at det kommer i lyset at bloggere skal ta ansvar jeg da…

    3. M: Jeg synes overhodet ikke det er ansvarlig, ingen av delene. Som jeg skrev så synes jeg ofte han har tatt opp viktige problemer på en morsom måte, men han må forstår når han skal gi seg og faktisk klare å svare på kritikk. Unnskyld meg, men den kampen mot Isabel hvor han til tider håner utseendet hennes er ikke greit, operasjoner eller ei så jo. Nå tror jeg du misforstår meg litt. Jeg synes ikke bildet han repostet av Anna Rasmussen sin insta er for drøyt på noen som helst måte. Helt innafor, men det er andre ting, blant annet hvor langt ting har gått med Isabel jeg ikke synes er greit.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg