BURSDAGSFEIRING I GODT SELSKAP

Reklame | Annonselenker Nelly

Hei, fineste dere! Nå tenkte jeg å oppdatere dere om gårsdagen. Jeg rakk ikke gjøre det i går kveld fordi jeg var ufattelig sliten og sovnet omtrent i det jeg kom inn døren hjemme, men nå har jeg både tid og energi til å gi dere en full update.

Vi var ute og feiret Marte sin bursdag for første gang denne uken. Feiring nummer to skal skje på lørdag, haha. Vi er glad i bursdager da for å si det sånn (og unnskyldninger for å drikke vin). Gårsdagen ble brukt på Sudøst, ikke helt min favorittmat, men det er alltid koselig sammen med disse menneskene! Selv til tross for en utrolig sur og uoppmerksom servitør. Når det er umulig å få kontakt underveis i måltidet og vi ikke en gang får bestilt dessert fordi det tar evigheter før hun ser oss så er det litt kjedelig. Det kan virkelig ødelegge en hyggelig kveld, men vi led oss gjennom og hadde det i alle fall hyggelig med hverandre! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

KJOLE HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Den ene tallerkenen her skulle egentlig vært fylt med rekechips, men det er ikke jeg så glad i så jeg spurte om det var mulig å få uten den. Ikke at jeg trengte mer av det andre, men eventuelt bare to tallerkener i stede for å kaste bort mat ved å servere meg noe jeg uansett ikke kommer til å spise. Det var ikke så godt tatt i mot av servitøren akkurat…

Mange grimase og njaaa, neeei jeg vet ikke om de kan lage uten. Jeg bare “men jeg liker det ikke så jeg kommer ikke til å spise det, kan jeg ikke bare ikke få det på tallerkenen”. Da fikk jeg som svar at da burde jeg velge noe annet. Hallooo jeg vil jo ha de to andre tingene på tallerkenen, er det så forbanna vanskelig? Etter mye om og men for noe som egentlig er ganske enkelt fikk jeg faktisk dobbelt opp av søtpotet i stedet så det var jo hyggelig, men for en servitør… Skal ikke tilbake dit med det første, akkurat. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Se så glad Marte ble for gave og kort <3 Fine vennen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAHaha, Marius insisterte på å låne solbrillene mine… Kledelig?OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

18 kommentarer

Siste innlegg