NYE VENNSKAP

Hallo, mine fine! Nå er jeg akkurat ferdig etter en lang dag på jobb. Det er så deilig å gå ut av døren og få seg litt luft etter åtte timer innendørs. Nå skal jeg egentlig bare rushe avgårde til Sudöst for å feire verdens beste Marte som blir 23 år gammel i dag! Wiii. Det blir så koselig og jeg gleder meg så mye til å gi henne en skikkelig god bursdagsklem. Klemmer er sjelden kost fra min side og gis kun ut ved spesielle anledninger, haha. 

Angående hyggelige middager. I går møtte jeg Emilia som jeg ble kjent med på Stavernfestivalen. Ja, se I’m making friends wherever I go haha. Vi dro for å spise på Olivia og jeg ble så glad for at hun faktisk foreslo det og ikke avslo det som klisjé. Jeg elsker jo Olivia! Det var en utrolig koselig kveld. Vi spiste og snakket om hverandre før vi gikk ned til Aker Brygge og koste oss med is.

Tiden fløy avgårde og plutselig var den halv ti! Emilia mistet bussen hjem og det ble helt kaos. Haha, neida. Hun mistet faktisk bussen fordi klokken plutselig var så mye, men hun kom seg heldigvis hjem med toget. Vi ble enige om at vi faktisk må sees igjen før jeg drar. Så koselig! Jeg elsker hyggelige mennesker som er åpne for nye vennskap <3

Bilder fra Emilia!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. Hei! Kan jeg spørre hvor kaffe maskinen du og sofie eller som dere hadde i leiligheten deres er fra?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg