BESØK OG BURSDAGSFEIRING

Reklame | Annonselenker Nelly

God morgen! Er dere klare for en ny uke? Mange av dere har vel ferie og da merker dere kanskje ikke så stor forskjell. Vel, jeg er ferdig med ferie for i sommer og er klar for å starte dagen i dette øyeblikk. Denne uken skjer det litt av hvert så jeg tenkte å dele alle mine planer med dere!

KJOLE HER / SKO HER

MANDAG. Jeg jobber elleve til halv syv, så hele dagen går til det. Etter jobb skal jeg heldigvis gjøre noe hyggelig! På Stavernfestivalen ble jeg kjent med skjønne Emilia som kommer til Oslo i kveld! Vi skal gjøre et eller annet koselig i sola, mulig Sofie blir med også. Yei!

TIRSDAG. Dagen starter med trening. Jeg har et veldig morsomt styrkeprogram med fokus på rumpe som jeg skal få prøve å få vist dere snart. Etter en tur hjemom for å dusje og stelle meg drar jeg på jobb i åtte timer. Deretter drar jeg rett fra jobb i bursdagsmiddag til verdens beste Marte! Wohooo, busy dag, men det er så verdt det. Jeg gleder meg utrolig mye til å feire beste Marte!

ONSDAG. Jeg begynner sent på jobb og har en kort vakt, helt perfekt! Det er nemlig mye annet som skal gjøres. Jeg er nødt til å rydde ut av klesskapet og generelt i alle tingene jeg har for å kvitte meg med alt jeg ikke trenger før jeg reiser. Det må jeg gjøre før jeg blogger ferdig for dagen og så drar på trening for en intervalløkt. 

TORSDAG. Formiddagen er ledig før jeg begynner på jobb klokken ett. Jeg skal redigere ferdig en video til YouTube og trene før den tid. Ellers en utrolig lite spennende dag i mitt ganske så ordinære liv.

FREDAG. Trening og jobb, super exciting! Kanskje jeg er litt sosial etter jobb, men det kommer an på hvor sliten jeg er. 

LØRDAG. Dagen går til jobb, men kvelden går til fest! Marte skal feires nok en gang, det er slik vi gjør det haha. Først bursdagsmiddag på selve dagen, så en storslått feiring i helgen. Jeg har funnet en helt sykt fin kjole som jeg gleder meg masse til å bruke og ikke minst til å vise dere! Et par flasker prosecco, bursdagssang og verdens beste jenter!

SØNDAG. Jeg kommer til å være ganske sliten om jeg kjenner meg selv rett. Uansett så skal leiligheten vaskes, forhåpentligvis skal jentene samles for å sladre om gårsdagens hendelser og spise digg mat, nam nam. Kanskje jeg kommer meg på trening, men jeg tviler ganske sterkt for å være helt ærlig haha. 

KJOLE HER / SKO HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer

Siste innlegg