HELGENS PLANER

Reklame | Annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER / SKO HER (50% rabatt med koden du finner HER)

Hei, fra pauserommet på jobb! Nå sitter jeg og koser meg med lunsjen min, nam nam. Jeg er så veldig klar for å ta helg om noen timer. Da skal jeg faktisk rett ut og være sosial. Vi skal samles hos en venninne og lage mat, drikke litt prosecco og kose oss utover kvelden. Planen for min del er å dra rett hjem derfra og unngå byen i kveld, men igjen… Man skal aldri si aldri. 

Jeg har egentlig mest lyst til å dra hjem og få jobbet litt og lagt meg tidsnok slik at jeg får en god dag i morgen. Jeg jobber mandag til lørdag neste uke, i tillegg til at det er en million sosiale ting som foregår så det er ganske mye jobb som må bli gjort i løpet av helgen. Innlegg, bilder, regnskap, samarbeid og ganske så mye mer. Så ja, jeg ser nå at jeg faktisk overbeviser meg selv om å dra rett hjem i kveld, haha.

Husk at det fortsatt er salg på Nelly og at dere får 20% ekstra rabatt på alt ved å bruke koden dere finner HER! God shopping og god lørdag <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer

Siste innlegg