UKENS SPØRSMÅL / HAT, SHOPPING, FLØRT ++

Reklame | Annonselenker Nelly / Junkyard

OLYMPUS DIGITAL CAMERALIGNENDE KJOLE HER

Hva het den sangen du var så hekta på for tiden?

Den er såååå fin. Clara Mae – I’m not her.

Har du en fast dag å spise godteri på eller spiser du når du føler for det?

I teorien så begrenser jeg det til helgen, men det skjer ikke. Jeg spiser det heller når jeg føler for det, men prøver å begrense det til et par ganger i uka. Hvorfor spise godteri på en lørdag når jeg egentlig ikke har så lyst bare fordi det er lørdag, men ikke spise det på en onsdag jeg har kjempelyst på. Gir ingen mening. 

Hvordan får du Marokko-pakken til Pilotmadeleine? Prøvde å søke det opp, men skjønner ikke helt hvordan det fungerer 😅

Du må kjøpe den (her) og så får du en forklaring på hvordan du installerer den med bekreftelsesmailen 🙂

Hvor går din neste reise?

Det blir til Love Island. Jeg skulle egentlig til Island, men får dessverre ikke dratt allikevel 🙁

Pleier du å vokse eller barbere underlivet?

Vokse, så mye bedre!

Hvor har du kjøpt bikinien på bilde? Den er så fin!

Tusen takk! Den er fra Nelly og du finner den HER.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvor lang tid tok det før du fikk svar om du fikk være med på PH fra du søkte?

De ringte meg faktisk dagen etter jeg sendte søknad, så var jeg på intervju uken etter og fikk vel svar noen dager etter det igjen, Alt gikk veldig fort!

Hooket du med han samme du hadde lagt ut på story før?😳Så han på storyen din i helgen.

Haha hva dere får med dere. Husker dere virkelig alle jeg legger ut på story? Vel, litt privatliv må man ha så dette er det nærmeste dere får et svar 🙂

Bruker du et spesielt sminkemerke?

Nei, jeg bruker faktisk veldig mye forskjellig. Jeg er veldig glad i Clinique da!

Er du uvenn med noen fra PH?

Nei 🙂

Kan du lage en collage med ønsker fra ulike nettbutikker? Kan være både klær og interiør. 

Det skal jeg få til!

Har du blitt frisk fra vaginismen og hatt sex?

Kommer et innlegg om dette veldig snart! Må bare få tid til å skrive det og få alt ordentlig 🙂

Favorittklesplagg?

Åh, kjoler eller ullgensere! Elsker begge deler, gjerne i kombinasjon med hverandre.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAGENSER HER / KJOLE HER / SKO HER

Er du/har du vurdert å bli vegetarianer eller veganer?

Nei og nei. Jeg spiser veldig lite kjøtt. Nå har jeg til og med begynt å bruke bønner i tacoen min i stede for vegetardeig eller kjøtt. Jeg spiser det jeg har lyst på når jeg har lyst på det, men jeg synes kjøtt er ganske ekkelt så det går lite i det. 

Hvordan takler du hat du får på sosiale medier og bloggen?

Jeg får egentlig ikke så mye hat på blogg og sosiale medier, men det jeg får tar jeg sjelden innpå meg. Det er verre når folk er stygge i virkeligheten fordi da blir det så ekte og det synes jeg er veldig ubehagelig. Da tar jeg det mer innpå meg, men mest fordi jeg blir så frustrert over at mennesker oppfører seg sånn når de ikke en gang kjenner meg! 

Hvis du skulle bestemt navnet på en jente og en gutt nå, hva hadde du valgt?

Jeg har alltid tenkt at jeg skal kalle barnet mitt for Emilie om det blir en jente. Når det kommer til gutt så er det mye frem og tilbake, men jeg liker Crhistopher og Casper veldig godt. De passer også godt med Emilie!

Hvor høy er du?

Jeg er 168 cm. 

Bruker du lillasjampo?

Jeg har vist alle hårproduktene jeg bruker HER.

Hvor har du skikkelig lyst til å reise om du ikke må tenke på penger?

Maldivene eller New York!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du tenkt til å studere igjen?

Jeg søkte på studier som jeg da egentlig skulle startet på nå i august, men det blir ikke noe av… Så jeg får vente et år til! Jeg har veldig lyst til å studere noe innenfor media, enten journalistikk eller medier- og kommunikasjon som jeg søkte på nå. Veldig spennende!

Hvor er den hvite silkemorgenkåpen din fra?

Den er fra Triumph. 

Hvor pleier du å kjøpe de fleste av kjolene dine?

Det er mye Nelly altså, de har så mange fine kjoler! 

Liker du best kort eller langt hår?

Kort på meg selv 🙂

Hvem var festival flørten din?

Det holder jeg for meg selv. 

Hvem tar bildene av deg?

Det er som regel venninnen min Helene. Hun er så flink! Det var hun som tok alle bildene på efstival og filmet til vloggen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du la ut en snap i går, med en sang og skrev at det var favorittsangen din! Hvilken sang var det? 🙂

Katy McAllister – Not cut out. 

Angrer du på at du meldte deg på PH?

Nei, på ingen måte! Det er en av de beste opplevelsene i mitt liv. I tillegg har jeg fått delvis en ny jobb, et helt annet liv og flere gode venner <3.

Kan du lage et innlegg hvor du viser treningsprogrammet ditt?

Da må jeg prøve å få med meg en fotograf på trening, haha. Kanskje!

Har du en favorittklesbutikk?

Flere! Jeg er veldig glad i Zara og Nelly. I tillegg har jeg virkelig fått øynene opp for Kouture, Monki og Weekday, så hender det jeg finner noe på BikBok.

Hvor mange måltider spiser du i løpet av en dag og hva pleier du å spise?

Det varierer veldig. Jeg spiser som regel frokost, mellommåltid, lunsj, mellommåltid, middag og kanskje kveldsmat. Det kommer litt an på om jeg jobber eller ikke osv. Så cirka 5 ganger om dagen. Jeg spiser mye forskjellig, men en vanlig dag inneholder nesten alltid havregrøt eller havregryn med melk, smoothie, salat, middag kan være alt mulig rart, banan, kanskje speltlomper og som regel sjokolade hehe. Og kaffe!

Skal du på Stavernfestivalen neste år også?

Absolutt! Elsker Stavernfestivalen <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

15 kommentarer

Siste innlegg