I MORGEN ER DEN STORE DAGEN

Reklame | Annonselenker Nelly / Junkyard

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERABLUSE ZARA / SKJØRT (LIGNENDE HER) & VESKE H&M / JAKKE HER / SKO HER 

God morgen, fineste! Jeg overlevde den første dagen tilbake på jobb. Det var faktisk ganske koselig, selv om det å ha fri alltid er bedre haha. Heldigvis er det ikke så lenge til neste fridag som er på søndag og helgens planer gjør alt uansett tålelig greit til tross for at jeg skal på jobb. 

I morgen er den store dagen hvor jeg endelig kan avsløre høstens planer som innebærer en helt utrolig syk nyhet! Jeg vet at bloggere ofte skriver sånt og så er nyheten at de har kjøpt et nytt pålegg, ikke sant. Dette er ikke en slik nyhet. Dette er en syk nyhet på ordentlig og jeg tror dere kommer til å like den 😉

Jeg skal feire at alt snart er ute i det åpne med litt vin sammen med en av jentene og muligens en liten tur ut i kveld. De vet jo heller ikke hva det gjelder enda, men vi liker å ha unnskyldinger for å feire, haha. Lurer på hva jeg skal ha på meg… Vi fikk en veldig fin ny kjole på jobb i går, så kanskje jeg skal unne meg den? Ikke dumt, Andrea. Vel, litt fordi jeg har egentlig nok klær hehe, men er svak for fine kjoler. 

Nei, nå må jeg slutte å tenke høyt/skrivende og faktisk komme meg avgårde på jobb (for å prøve kjole hehe). Datingspalten kommer senere i kveld og den er seriøst så bra denne uken. Jeg elsker den og det håper jeg dere også vil! Stor klem, så blogges vi senere <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

    16 kommentarer

    Siste innlegg