DU VIL IKKE HØRE DETTE FRA FYREN DU DATER

Dating & Singelliv-spalten er tilbake som den (nesten) alltid er på torsdager. Dette er min absolutte favoritt av de faste innleggene. Det er så gøy å skrive disse! Selv om jeg har et nærmest ikke-eksisterende datingliv om dagen er det overraskende mye jeg har å komme med. Denne listen koste jeg meg skikkelig med og kom bare på mer og mer fort hvert punkt. Det er nemlig ganske mange setninger du aldri vil høre fra fyren du dater…

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg må fortelle deg noe. Det er sjelden en god ting. Jeg tenker alltid det verste. Har du vært utro? Skal du flytte til den andre siden av jorden? Er noen syke? 

Du minner meg om moren min. Nei, takk. Det er ikke veldig turn on uansett hvor hyggelig du kanskje mener det er. 

Det får du ikke lov til. Unnskyld meg, men du kan på ingen måte fortelle meg hva jeg har og ikke har lov til å gjøre! Noen gang! Jeg gjør akkurat som jeg vil og hvis han hadde prøvd seg på å si at jeg ikke får dra ut på byen, dra på jentetur eller slike ting hadde det blitt såpass dårlig stemning. 

Kanskje du ikke skal spise det der? Hadebra snakkes aldri. Spis det du vil så spiser jeg det jeg vil. 

Du må sjekke deg. Ja okei. Så skjedde dette før vi begynte å date, i så fall hvorfor sjekket du deg ikke før du lå med meg? Eller har du ligget med noen andre nå? Uansett er dette en dårlig ting.

Send nudes. Det er så lite sexy! Hvorfor be om nudes. Hvis man først skal sende nudes, noe jeg aldri i livet har planer om å gjøre fordi ting blir hacket og misbrukt i fleng om dagen, så la det skje naturlig. 

Jeg er ikke ute etter noe seriøst. Så hvorfor dater vi i det hele tatt? Dette er kode for en av to ting. Alternativ 1: jeg ville ha noe seriøst, men ikke med deg. Alternativ 2: alt jeg ville ha var sex. Greit nok det, men bare si det rett ut og gjerne med en gang.

Det hadde vært så koselig med en baby. Eeeeeeeeh, nei? Det hadde ikke vært koselig. Vi er alt for unge og dette er alt for nytt. Nei, men uansett så hadde jeg fått panikk av en slik setning og blitt redd for at han byttet ut prevensjonen min med sukkerpiller.

Trenger du virkelig en kjole til? Eeeeeh, ja. Hvis jeg vil ha en kjole til så kjøper jeg en kjole til. Det er superirriterende om han skal begynne å blande seg i min shopping. 

Venninnen din er sykt digg. Takk, det blir hun sikkert glad for å høre… Av meg… Fra fyren jeg dater… 

Slapp av. Hehe, det hjelper ikke akkurat å be meg slappe av. Hvis jeg er sur så er jeg sur og da har jeg antakeligvis en grunn. Uansett så er det eneste de to ordene gjør å skape enda dårligere stemning. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

    6 kommentarer
      1. Hei babe! HVOR HAR EMILIE KJØPT BELTET SITT? Ser i snapstoriene fra i kveld, Emilie med hvitt skjørt!

      2. Hvorfor gir du så mange “tips” om forhold osv når du aldri har hatt en kjæreste? Bare spør, siden virker jo lite troverdig.

      3. Men mange av frasene hører man neppe på date?? Eller har du vært på date hvor han sier du ikke får lov til ting eller at baby er koselig og bytter ut P pillene? Eller kommentert om du trenger mer klær eller ikke… ? For meg hørtes disse frasene mer ut som et lengre forhold enn dating..

      Legg igjen en kommentar

      Obligatoriske felt er merket med *

      Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
      Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
      Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

    Siste innlegg