SEKS TING DU IKKE VET OM MEG

Reklame | Annonselenker Nelly

TOPP HER / SKO HER / LIGNENDE SKJØRT HER

🤫Jeg liker egentlig ikke å se nye filmer. Aller helst vil jeg se favorittfilmene mine igjen og igjen fordi da vet jeg hva jeg går til og jeg liker å vite hva det står. 

🤫Jeg tror delvis på horoskop. Delvis fordi jeg vet mye er skrevet for å kunne stemme mange, men samtidig er det så sykt hvor mye som kan stemme! Her om dagen leste jeg sommerhoroskopet mitt og det var helt sykt hvor godt det stemte med hva planen min er videre. Det var nesten skummelt. I tillegg er jeg så skorpion som man kan bli og det er ikke tilfeldig. 

🤫Jeg finner det ufattelig sjarmerende med menn som er flinke med barn. Selv er jeg elendig og lurte på om man håndhilser på en treåring senest her om dagen. Uansett så er det vanvittig tiltrekkende når menn er gode med barn. 

🤫Jeg bodde fire forskjellige steder før jeg flyttet hjemmefra. Det første stedet husker jeg ikke en gang fordi jeg var så liten da vi flyttet, de to neste bodde jeg i mange år og det siste stedet bodde jeg delvis da foreldrene mine skilte seg. I Oslo har jeg bodd tre forskjellige steder så nå begynner det å bli en del altså. 

🤫Jeg overtenker absolutt alt og det er utrolig slitsomt. Hva hvis ditt og datt og blablabla. 

🤫Jeg har et problem med dating, nemlig at jeg som regel finner gutter interessante i veldig kort tid av gangen. Jeg blir så fort lei og da er jeg veldig ferdig. Wopsi. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

    14 kommentarer

    Siste innlegg