FRESHE SOMMERNYHETER

Reklame | Nelly

Jeg har allerede handlet litt for mye i sommer, men jeg klarer nesten ikke dy meg når jeg ser alle de fine sommernyhetene til Nelly. De har så sykt mye fint nå fra mange forskjellige merker og jeg har nok en gang funnet frem noen av mine favoritter til dere!

JAKKE HER / TOPP HER / KJOLE HER / SKJØRT HER 

BURGUNDER TOPP HER / HVIT TOPP HER / GENSER HER / SKJØRT HER

BLAZER HER / SKJØRT HER / OLASKJØRT HER / JEANS HER

PLAYSUIT HER / KJOLE HER / JAKKE HER / KJOLE HER

JUMPSUIT HER / KJOLE HER / SKJØRT HER / KJOLE HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

     

    6 kommentarer
      1. Hvilken farge synes du passer best til gul? Jeg har en gul bukse og skal kjøpe en genser til den, men vet ikke i hvilken farge😅💛

      2. Ida: Mange farger er fint til gul 😀 Hvitt er jo en klassiker, sort funker. Personlig synes jeg det er kult med farger til farger så oransje hadde sikkert vært kjempekult! Brunt, grønt.

      Legg igjen en kommentar

      Obligatoriske felt er merket med *

      Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
      Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
      Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

    Siste innlegg