12 TING SOM SKJEDDE PÅ FESTIVAL

Jeg har egentlig ikke sagt så mye om hva som faktisk skjedde da jeg var på festival, sånn foruten om at jeg hadde det veldig moro. Det er tre av de beste dagene jeg har hatt på veldig lenge og de var absolutt innholdsrike. Nå deler jeg litt av det som foregikk med jentegjengen min i løpet av disse dagene som jeg ikke har fortalt dere før. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg knuste to pudder på en dag. Hvordan er det mulig? Jeg hadde akkurat kjøpt et nytt solpudder så klarte jeg å knuse det. Like etterpå knuste jeg det matte pudderet mitt. Så trist. 

Sendte sexmelding til feil fyr. … og skyldte på drikkelek for å komme ut av det. Jeg døøøør, ler så jeg griner. 

Vi våknet opp med glowsticks. Hahah, jeg aner ikke hvor disse kom fra en gang. Vi var på byen, en etter en av jentene dukket opp og plutselig var vi samlet hele gjengen. Ut av det blå får alle glowsticks som du morsomt nok kunne feste rundt halsen og bruke som et smykke. Yes, det gjorde vi og danset resten av kvelden med dem på. Veldig gøy! Det var minst like morsomt dagen etterpå da hele gjengen våknet opp med glowsticks rundt halsen. 

Det ble to nach. Ikke verst til å være meg! Jeg vet ikke hva som skjedde på denne festivalen, men jeg var plutselig den 23-åringen jeg burde være. Vanligvis er jeg 70-år gammel på fest og drar hjem innen klokken ett, men nå var det så moro!

Emilie utfordret meg til å bruke hai-skjorten hennes. Jeg hadde faktisk store planer om det, muligens fordi jeg fortsatt var beruset. Dessverre hadde jeg ingen underdel som passet til 🙁 Hva passer egentlig med en hai-skjorte? Haha. 

Sex i samme rom som to andre. Yessss, folk hygger seg på festival og her er det ingenting som skal sette en stopper for kosen altså. Dette skjedde faktisk.

Jeg fikk ikke kyssebilde i parishjulet. Dette går vel egentlig under “ikke skjedde på festival”, men jeg tar den med uansett. Jeg hadde sååååå lyst på det! Det er så søtt. Kanskje litt random å ta kyssebilde i parishjulet med en tilfeldig person, men det er lov på festival eller? Vel, jeg får prøve igjen neste år. 

Klådd på av en “fysioterapaut”. Så nasty… Det var en fyr i køen på utestedet som påstod at han var en fysioterapaut noe som viste seg å ikke stemme. Den eneste grunnen til at han nevnte det var for å kunne kjenne på hun med vondt i ryggen. Vel, det var ikke ryggen han prøvde å ta på da for å si det sånn. Like etterpå tok han på rumpa til ei annen og det endte med et slag i hans retning. 

Jeg var på tre konserter. Av sånn tjue. Wopsi. Neida, men jeg fikk med meg de fleste på avstand. Det er bare litt stress å stå i en stor mengde når man ikke elsker artisten om dere skjønner hva jeg mener. Uansett så fikk jeg med meg de beste nemlig Sigrid og Astrid S <3 I tillegg var jeg på Dua Lipa så jeg er happy.

Festivalflørten ble til lillebrorens kompis da han hilste på mamma. Det var ikke akkurat meningen at flørt og mamma skulle møtes dagen derpå, men da det først skjedde var det ganske greit at det fantes en lillebror å legge skylden på. Det eneste som var litt kjedelig var da han ikke husket navnet på flørten som liksom var hans venn. Igjen, ler så jeg griner!

Vi var på Røde Kors. Det var mange skader under festivalhelgen og jeg tror tre av jentene havnet der (om ikke fler). Jeg var med som støttekontakt og klarte heldigvis å unngå de store skadene selv. Det var ødelagte rygger, gnagesår, konsertskader og mye annet rart. 

Kanotur klokken fem om morgenen. Dette skjedde faktisk. Vet ikke helt hvor trygt dett egentlig er, men de involverte var heldigvis ikke veldig beruset. Uansett så vil jeg nok ikke anbefale det, selv om tanken virker hyggelig. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

     

    28 kommentarer

    Siste innlegg