EN FIN AVSLUTNING

Reklame | Annonselenker Nelly

God morgen <3 Det første som dukket opp i hodet mitt da jeg skrev det er at jeg virkelig må få orden på deg døgnrytmen min. I dag er nemlig siste feriedag og det nytter ikke å sove til ti ellers. Ikke at jeg skjønner hvorfor jeg sover så lenge. Jeg la meg jo ikke sååå sent, men. Feriemodus tror jeg det kalles.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAGENSER HER / KJOLE HER / SKO HEROLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er ganske kjedelig å måtte dra herfra. For det første er alt av sommerferie over for min del. Albania-turen, Gøteborg, festival og Larvik. Nå er det bare jobb, jobb og mer jobb frem til august hvor jeg faktisk er ferdig. Det er egentlig ikke så lenge til når jeg tenker meg om, men det som skal skje da er ikke ferie. Mer om det på fredag, men nå er egentlig poenget mitt at det er kjipt å dra tilbake til Oslo. Ikke at det skjer noe mer her, men Larvik er liksom fri. Vi har hatt det så utrolig koselig! Jeg vil ikke at det skal være over. 

I går avsluttet vi hele oppholdet med middagsdate ute på Pakkhuset, et utrolig koselig sted her i Larvik. Det ligger nede ved vannet og vi satt der helt til solen begynte å gå ned. Himmelen og havet ble rosafarget og jeg tror alle kjente på følelsen av at dette var en veldig fin avslutning. 

Nå sitter jeg her med allergi-hodepine (det er så mye verre i Larvik, aner ikke hvorfor) og slurper i meg en Pepsi Max. Alt for å utsette pakkingen. Jeg har med meg så alt for mye ting. Hvordan skal jeg få med meg alt dette på en buss? Ah, vi kjørte jo bil hit og da var det liksom null stress. Vel, det finner jeg nok ut når jeg setter i gang veeeeldig snart, hehe. 

Dere som enda har ferie får nyte den til det fulle og dere som skal tilbake på jobb som meg får prøve å kose dere med det <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA​KJOLE HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

    10 kommentarer

    Siste innlegg