SPØRSMÅLRUNDE / KJENDISER, FORHOLD, VAGINISME ++

Martine J eller Sofie?

Dette kan jeg jo ikke svare på, sorry. Jeg liker begge to kjempegodt og de har så mange fine sider. Nei, jeg kan ikke velge bare en så jeg tar begge <3

Hvor gammel er du?

23 (i tre måneder til).

Har du en favorittartist?

Ja, Taylor Swift <3 Nå er jeg også hekta på Clara Mae, ellers elsker jeg Ed Sheeran og Harry Styles. 

Favoritt sminkeprodukt?

Akkurat nå er det den nye foundationen min som jeg elsker. Fargen på den andre jeg har (som er ganske ny) passet ikke så jeg skulle egentlig bare kjøpe noen sånne dråper jeg kunne blande inn, men så kom jeg over en supergod foundation på båten. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du en drømmedestinasjon?

Jeg har mange, men Maldivene må vel bli nummer en. Jeg har også veldig lyst til å dra til New York, Australia, Sintra, Venezia, Roma, Santorini, Seychellene og sikkert mange flere steder jeg ikke kommer på her og nå. 

Hva kommer du til å savne mest med Sofie når du flytter ut?

Åh, godt spørsmål. Denne gangen skal jeg ikke svare Celine haha, selv om hun er noe jeg kommer til å savne utrolig mye! Jeg tror det jeg faktisk kommer til å savne mest er at hun alltid er der på en måte, ikke fysisk fordi hun reiser all the time (noe jeg ikke kommer til å savne), men at hun setter av tid til deg om du trenger det. Så kommer jeg til å savne alle de koselige kveldene hvor hun tenner masse lys, vi ser på film og spiser taco. Åh ja, og når hun lager taco klart til jeg kommer hjem fra jobb <3 Så kos!

Hva er det beste med Sofie?

At hun er veldig snill og bryr seg mye om menneskene (og dyrene) rundt seg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvilken norsk kjendis vil du helst ligge med?

Tobias Santelmann, takk! For en nydelig mann. 

Når skal du fortelle oss om planen din til høsten?

I løpet av denne uken faktisk! Nå har jeg TO store nyheter å dele med dere. Dere får garantert vite den ene denne uken og kanskje den andre også. 

Du er så sjukt fit ut nå om dagen. Hvor ofte trener du?

Åååh takk! Nå skal det sies at jeg får sjokk hver gang jeg ser bilder fordi jeg ser faktisk mye mer fit ut på de enn hva jeg egentlig er uten at jeg skjønner hvorfor, haha. Merkelig… Vanligvis trener jeg cirka 4 ganger i uka, men de siste ukene har det blitt 0-1 hehe. #ferie

Hvordan er forholdet ditt til Morten?

Det er bra altså, vi har det nå moro sammen haha. I hvert fall hvis vi er ute. Vi blir veeeldig rare. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Favorittmat?

Taco <3

Har du skrevet et innlegg om vaginisme?

Ja, jeg har skrevet en del faktisk! Her er noen av de mest leste: 

Legen har gitt meg sexforbud

Slik behandler jeg underlivsplagene

Vaginisme er mer enn sex

Hvorfor skrev jeg om vaginismen min?

Hvilken konsert synes du var best på Stavernfestivalen?

SIGRID!!! Herregud for en amazing dame. Hun var het sykt bra live og jeg digger girlpower-tekstene hennes.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

    9 kommentarer
      1. Herregud du er så naturlig vakker og virker som er utrolig godt menneske!! Kan si med sikkerhet at du er et godt forbilde for MANGE jenter der ute<3 Stå på og fortsett å jobb så hardt som du gjør- og ikke minst følg drømmene dine, da kommer fremtiden din til å bli like vakker som deg<33

      2. Fyyysøren! Du er så naturlig pen! Fint at noen bloggere viser at det går ann å være bra nok som man er uten å endre på noe<3

      3. Jeg digger bloggen din😍 du er naturlig vakker!! Er det en jeg virkelig håper skal lykkes med bloggen så er det deg💕

      Legg igjen en kommentar

      Obligatoriske felt er merket med *

      Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
      Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
      Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

    Siste innlegg