UKEN SOM GIKK / SYKE OPPLEVELSER

Reklame | Annonselenker Nelly / Junkyard / BikBok / Sponset billett Stavernfestivalen

LIGNENDE JAKKE HER / LIGNENDE BRILLER HER

AKKURAT NÅ: Jeg våknet for litt under en time siden etter å ha slumret siden halv ni. Tror dere ikke jeg sloknet før halv elleve i går kveld og allikevel er jeg så utslitt. Det er hva tre dager med festival, lite søvn og mye alkohol gjør med deg altså. Nå venter jeg på at frokosten min skal bli klar før planen er å komme meg på trening. Det blir såååå hardt, men det er bare å komme i gang igjen. Ønsk meg lykke til!

UKENS TANKE: Akkurat nå er jeg for sliten i hodet til å komme på én tanke som har gått igjen, haha. Vel… Kanskje hvor viktig det er å faktisk legge fra seg bde kameraet og telefonen innimellom for å faktisk oppleve. Både på Ed Sheeran og Stavernfestivalen så klart jeg det. Den siste dagen på festivalen tok jeg så godt som fri fra kameraet og nettet fungerte jo ikke så jeg fikk ikke brukt det heller, men det var egentlig ganske deilig! Jeg vil ikke oppleve alt fra bak en skjerm. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJAKKE HER / LIGNENDE TOPP HER / LIGNENDE SKJØRT HER / VESKE H&M / SKO HER

UKENS SERIE: Tror dere jeg har hatt tid til å se serie??? Haha. JEg så ferdig alt av Suits som ligger på Netflix og planen videre er å se The Handmaid’s Tale. Den virker litt psyko, men ganske spennende!

UKENS CRAVING: Mat, generelt. Jeg har vært så sulten!!! Alt for lange dager og når jeg først tenker over at jeg har vært sulten har alt vært stengt. Åh vent. Bakt potet fra en bu nede ved kaia i Larvik. Den er SÅ god. 

UKENS HØYDEPUNKT: Denne blir enkel. Uken var full av høydepunkt og jeg har opplevd så mye gøy på så kort tid. Det blir selvfølgelig delt førsteplass mellom Ed Sheeran-konserten som var helt utrolig bra og Stavernfestivalen i sin helhet. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAndrea: SOLBRILLER HER / TOPP BIKBOK / SKJØRT H&M (LIGNENDE) JAKKE HER / SKO HER / VESKE EBAY
Martine: SOLBRILLER EBAY / VESKE BIKBOK / TOPP HER / JAKKE ZARA / SKO HEROLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Mennesker som ikke klarer å oppføre seg! Folk som rett og slett er frekke og uhøflige og vet dere hva som irriterer meg enda mer? At folk bruker Paradise mot meg for alt det er verdt med en gang det blir alkohol inne i bildet. Kommer jeg foran et sted, skumper jeg borti ved et uhell, søler jeg altså alt du kan tenke deg som kan være negativt så blir det med en gang “åh, hun tror hun kan det fordi hun har vært med på Paradise”.

For helvete, folkens. Hadde dere hatt litt innsikt så hadde dere visst at jeg overhodet ikke bruker den deltakelsen på noen måte og jeg tror i hvert fall ikke at jeg er bedre enn noen andre av den grunn. Dessverre er det blitt ganske så mange som tydeligvis mener det da, så jeg håper i hvert fall aldri dere blir med der. Det kunne blitt spennende for resten av verden ;-).

UKENS SEIER: Dette er kanskje fælt å si, men jeg er så fornøyd med å klare å holde ut alle dagene med festival! Ikke bare det, men jeg dro den helt ut hver kveld wohooo. Er det noen dager i året jeg faktisk vil det så er det disse festivaldagene. Jeg hadde det så gøy og jeg er så glad for at det ble både byen og nach.

UKENS MATRETT: Enkelt og greit dette måltidet fra Gøteborg-turen, så godt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS SANG: Clare Mae – I´m not her. Takket være dere fant jeg den via Snapchat <3 Elsker den!

UKENS MEST LESTE INNLEGG: 

Neseoperasjon og fillers

Ukens spørsmål

La meg ligge toppløs

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette skikkelige festivalbildet av Sofie og meg (by Håkon Jørgensen) <3

LIGNENDE JAKKE HER / LIGNENDE BUKSE BIKBOK / LIGNENDE BRILLER HER / VESKE BIKBOK

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

    2 kommentarer

      Legg igjen en kommentar

      Obligatoriske felt er merket med *

      Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
      Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
      Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

    Siste innlegg