UKENS SPØRSMÅL / DATING, DRØMMER OG FESTIVAL

Reklame | Annonselenker Nelly + sponset festivalbillett

KJOLE HER

Har du kontakt med vennene du hadde før videregående? Fra ungdomsskolen O.l? Eller noen du var venn med før videregående men dere gikk ikke på samme skole? Er det vanlig å holde kontakt med vennene/ bestevennene du hadde i 10. Klasse etter videregående?

Ja, jentegjengen min fra videregående er gjengen min nå så de har jeg veldig god kontakt med. Jeg har kontakt med noen fra ungdomsskolen, men ikke så mange. Jeg fant liksom my soulmates på videregående 😀 

Har du operert nesa? Den ser helt annerledes ut.

Nei, jeg har som sagt ikke operert noe som helst. Les HER.

Er Hector reddet?

Nei og jeg får snart noia. Det jobbes med å finne et midlertidig fosterhjem til han, men ting tar dessverre tid. Organisasjonen har tatt på seg alt for mye i utgangspunktet med tanke på kapasitet og sommer så de gjør alt de kan og hjelper oss masse, men som sagt tar ting tid. Vi håper virkelig vi får ordnet det snart og at han kan være der frem til loven eventuelt blir underkjent. Hvis ikke så skal vi prøver alt vi kan å finne et godt hjem til han i Albania og da vil pengene som har blitt samlet inn gå til organisasjonen (Protect med Albania) som jeg skrev i innlegget. Vi krysser fingrene for at ting snart kommer på plass!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva er det dummeste du har gjort på fylla?

Oiiii, det er ganske mye. Man gjør fort dumme ting på fylla. Jeg har en greie med at jeg lurer med meg folk hjem fra byen, haha. Altså jeg får de til å følge meg hjem fordi jeg ikke vil gå alene og lokker de med å si at at det er nach osv, men så er det ikke det hehe wopsi. Den er litt fæl. 

Har du sett 50shades filmene? Isåfall, hvilken er din favoritt?

Ja, det har jeg! Den første. Jeg synes de er ufattelig dårlige, haha. Den første var helt ok, men så har det bare blitt verre og verre. 

Hvilket kamera og objektiv bruker du? Synes bildene dine er så fine og klare! =D

Åå, tusen takk så koselig <3 Jeg bruker Olympus Pen e-pl8 med den zoom-linsen! Er så lite teknisk så det er det beste svaret jeg kan gi, haha. 

Hvor har du kjøpt vesken din med regnbue farget reim? Skuldervesken:)

Fra Nelly, link HER.

Hva er din aller største drøm?

Å kunne elske det jeg gjør, ha en fin familie og økonomisk trygghet.

Hva synes du om at noen kanskje kommer til å spørre om å ta bilde med deg på festivalen?

Det er bare koselig <3

Hva skal til for å date deg?

Vær hyggelig, oppegående og grei så er det ikke så vanskelig altså!

Skal du på Slottsfjell?

Nei, det skal jeg ikke 🙂 Rett tilbake til Oslo på meg altså. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lurer bare på om du ser på deg selv som introvert eller ekstrovert?

Jeg er absolutt introvert!

Hvorfor viser du bare positive kommentarer?

Jeg viser absolutt alle kommentarer så lenge de ikke inneholder trakassering av andre mennesker, rasisme eller mobbing. Så kanskje jeg bare får positive kommentarer, haha 😉

Hvilke presets har du i lightroom? Nydelige bilder!

Tusen takk! Jeg har Marokko-pakken til Pilotmadeleine 🙂

Hvordan kjenner du Espen Hilton?

Vi har møttes noen ganger på arrangementer og ute 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kan du lage en video om hvordan du fikser en slik dott på hodet? Syns du og venninna di alltid får det til å se flawless ut!!!! Jeg ser helt dust ut når jeg prøver…

Det har jeg faktisk laget 🙂 Du kan se den HER.

Dater du noen nå?

Nei, det gjør jeg ikke 🙂

Når har du bursdag og hvor gammel er du?

Jeg har bursdag 26. oktober så jeg er altså enda 23 år gammel. Lever på det så lenge jeg kan!

Hvordan har festivalen vært så langt?

Veldig, veldig, veldig bra! Over all forventning altså <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer

Siste innlegg