NESEOPERASJON OG FILLERS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Først og fremst er det gøy at så mange av dere likte å se de gamle bildene av meg! Det er helt utrolig hvor mye man kan forandre seg på noen år, noe flere av dere påpekte. Det skjønner jeg fordi jeg kjente nesten ikke igjen meg selv på noen av bildene. Jeg så faktisk ut som et annet menneske på enkelte av de, kanskje særlig det aller første. Så jeg skjønner godt at dere ble litt overrasket, men en ting overrasket meg. 

Nemlig at enkelte gikk rett på operasjons-spørsmålene og det skremmer meg litt. Bildene jeg la ut er hovedsakelig fra 2014 og så er det noen fra 2015 og 2016. Det vil si at det er fire år siden de første bildene er tatt. Den enkle, naturlige og åpenbare forklaringen burde være at jeg har forandret meg, noe man faktisk gjør! Allikevel har det blitt naturlig å spørre om jeg har operert meg eller fylt ditt og datt. Det er så sykt. 

Vi har faktisk kommet dit at man ikke kan legge ut et bilde av seg selv fra en alder hvor mye forandres uten å få spørsmål om operasjoner. Som om det liksom er en helt naturlig forklaring på at man ser annerledes ut nå enn da. Har du operert nesa? Du må ha fillers i nå? 

Dere må huske på at vi forandrer oss gjennom hele livet. Bare se hvor mye jeg forandret meg fra jeg var 20 år gammel til nå. Hadde dere sett bilder fra jeg var 16 hadde forandringen vært enda større igjen. Det er sånn livet er og det er slik kroppen fungerer. Det er ingen som ser klin lik ut når de er 30 år gamle som de gjorde da de var 15.

Jeg føler nesten at dette er noe som har gått i glemmeboka hos enkelte i dette operasjons- og injeksjonsfokuserte samfunnet. Man kan endre mye uten å legge seg under kniven. Mye skjer naturlig og andre ting må man jobbe for. Uansett så ville jeg gitt ting tid. Hater du nesen din nå? Det er ikke sikkert du gjør det om fire år, eller ett for den saks skyld. Synes du puppene dine er for små? Vel, la oss se når du bikker 22. Kanskje du ender opp som meg og elsker at de er små, faste og enkle å kle! 

Ikke forhast dere med noe her i livet og i hvert fall ikke utseendet. Jeg håper at det som skulle være et morsomt innlegg faktisk kan gi dere en påminnelse om at man eldres, endres og forandrer seg gjennom hele livet, selv uten operasjoner og injeksjoner og det trenger ikke være en negativ ting! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. Helt enig med deg, Andrea! Det er skremmende at folk bare antar med engang at noen har operert seg elle fyllt leppene bare fordi man ser annerledes ut enn hva man gjorde for noen år siden! Folk forandrer jo seg med årene, det er jo obvious tenker jeg da?
      Du er ihvertfall utroolig pen, stor klem til deg <3

    2. Kroppen er i stadig forandring. Men ikke nese og lepper når du har passert tyve.
      Men, det du ikke gjorde da, men nå er jo redigering av bilder. Du viser selvsagt deg selv fra din beste side, og det vil vi jo alle. Men jeg har ikke peil på redigering, skulle gjerne hatt det, isteden for å gå til Fotograf. Jeg ser på dere bloggere med lyssetting og positurer, skulle gjerne kunnet litt av det selv. Men jeg tror deg. Du farer ikke med løgn👍🏾😁

    3. Altså, det er bra DU ikke tar deg så nær av dette! Det skulle bare mangle liksom, man forandrer seg jo… Men de som legger igjen sånne kommentarer om at det MÅ være en operasjon som er forklaringen bør være forsiktige. Jeg tror at hvis de hadde lagt igjen de kommentarene til en 13-åring, så hadde nok h*n følt seg veldig usikker! Så vær så snill, tenk over det dere sier!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg