BYE BYE NORGE

Reklame | Annonselenke Nelly

TOPP HER / BUKSE NA-KD

God morgen! Nå sitter jeg og venter på at Martine skal komme og hente meg. I dag er dagen hvor jeg endelig skal ut på tur igjen og jeg gleder meg helt utrolig mye! Denne gangen er det en litt kortere tur, både i form av reisevei og tid på stedet. Vi drar nemlig på roadtrip til Gøteborg! 

Planen var i utgangspunktet å dra tidlig i går så vi fikk en hel dag til bare kos, men av forskjellige grunner ble det trappet ned til en. I dag skal vi jo på konsert med Ed Sheeran og det er grunnen til at vi skal til Gøteborg i utgangspunktet. Vi får en halv dag når vi kommer frem og en halv dag i morgen før vi drar så jeg regner med vi får kost oss litt utenom konserten også. Det var noe snakk om champagnelunsj i dag og det er aldri feil. 

Jeg har en rar forkjærlighet for Gøteborg. Det er ikke så langt fra Larvik om man tar båten over til Svinesund så jeg har vært en del der, både på jentetur, med familie og ikke minst på Partillecup for noen år siden. Dere som spiller håndball kjenner kanskje til det? Jeg er i alle fall utrolig glad i den byen og gleder meg masse til å tilbringe litt over 24 timer der og ikke minst til å se Ed Sheeran live! 

Nå må jeg gå fordi Martine er utenfor. Vi blogges fra Gøteborg <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg