UKENS SPØRSMÅL / ARBEIDSPLASS, REALITY-TV, GUTTER ++

Reklame | Annonselenker Nelly / Junkyard

LIGNENDE SOLBRILLER HER / TOPP HER / SKJØRT NA-KD

Hva synes du om at Morten la ut på storyen sin hvor du jobber?

Nå flytter jeg jo i august uansett så det går nok fint 🙂 Så er det vel bare de som kjenner til butikken som vet akkurat hvilken det er uansett. I will survive, den storyen var såpass morsom haha.

Eldste du kunne vært sammen med?

Vanskelig å si altså. Det har mye med personen å gjøre, plutselig ender jeg opp med en på førtifem haha. Neida, jeg tviler. Jeg har ingen øvre aldersgrense sånn egentlig, men jeg føler jo ikke for noe eldre enn ja rundt førti samtidig som jeg heller satser på en i slutten av 20-årene eller begynnelsen av 30-årene. 

Har du fremdeles god kontakt med Kevin eller har kontakten blitt mindre og mindre?

Det har jeg veldig lite av, dessverre… 🙁 

Hva fikk dere til middag på Paradise Hotel?

Så utrolig mye godt! Åååh, fikk vann i munnen bare av å tenke på dette. Vi fikk mye forskjellig og det var alltid forskjellige alternativer så de fleste kunne finne noe de likte. Min favoritt var kyllingburgeren med chops og masse godt tilbehør, vårrullene og pizzaen. Vi fikk også forskjellige grønnsaker til hver middag, sjømat, pasta og masse annet godt. Som jeg savner det!

Kan du begynne å legge ut mer på YouTube? Du er så flink!

Så koselig at du synes det! Det var skikkelig hyggelig <3 Jeg synes det har blitt morsommere så kanskje det. Kom gjerne med forslag til hva dere vil se. 

Tror du at du har møtt han du kommet til å gifte deg med allerede?

I så fall bare gått forbi hverandre på gata eller vært på samme flyplass, haha. Det sies jo at man møter mennesket man skal gifte seg med før man er 18 eller noe sånt? Vi får se, men jeg kan ikke akkurat peke han ut i en mengde. 

Hva synes du om at enkelte influencers bruker injeksjoner og operasjoner for klikk?

Jeg tror alle som følger meg vet hva jeg synes om det. Totalt unødvendig og i verste fall skadelig. Gjør hva du vil med eget utseendet, men det handler om hvordan man formidler det til resten av verden når man er i en slik posisjon som en influenser er. 

Hvor tar du HPV vaksine?

Jeg tok de første på helsestasjonen på St. Hanshaugen og de siste tar jeg på Sex og Samfunn 🙂

Hvem ser du på som dine nærmeste etter PH?

Martine og Sofie <3 Mine kjære!

Hvor mye betalte dere for å komme dere til Albania? Fly osv? Klem 🙂

Cirka 3000 kroner for fly tur/retur med bagasje og båt tur/retur ble cirka 400 kroner. 

Hva syntes du om at Sofie skal flytte sammen med Morten hva gjør du da?

Jeg flytter ut, vet ikke helt hvor jeg ender opp til slutt 🙂 Det er bare koselig at de skal bo sammen!

Hvordan gjorde du det på ungdomsskolen? Husker du gjennomsnittkarakteren i 8., 9. og 10.?

Pp ungdomsskolen gjorde jeg det ganske bra! Særlig i åttende, da synes jeg det var veldig moro med karakterer så gikk det litt nedover med årene haha. Jeg husker dessverre ikke karakteren, men de var som regel ganske så bra!

Hvordan redigerer du bildene dine på Instagram og bloggen?

Jeg bruker et program som heter Lightroom. Jeg har laget en guide her. På bildene fra Albania brukte jeg hovedsakelig prefilter “Marokko” fra Pilotmadeleine. 

Hvor er settet fra?

NA-KD. De har så mye fint! Endelig oppdaget det. 

SKO HER

Har du noen gang prøvd andre rusmidler enn alkohol?

Dessverre så prøvde jeg barbiedop/melanotan et par ganger på videregående. Jeg ble bare dårlig og synes det var utrolig ekkelt. Det ga meg også skader på huden. Det er som regel en god grunn til at ting ikke er lovlig så hold dere unna. Foruten om det har jeg ikke prøvd noe som helst og det kommer jeg nok heller aldri til å gjøre. Jeg synes det er skummelt nok med alkohol jeg. 

Hvem er din favorittkarakter i The Bold Type, og i Friends?💗

Wii morsomt spørsmål! Jeg elsker Sutton i The Bold Type og i Friends er det vanskelig fordi der elsker jeg alle. Jeg tror kanskje Chandler går av med seieren altså, med Phoebe på en god andreplass. 

Skal du også på Ed Sheeran i Stockholm?

Nei, men jeg skal på konserten i Gøteborg. Gleder meg så mye!

Tror du kanskje du vil ta botox i fremtiden?

Man skal aldri si aldri, men jeg tror ikke det. Kanskje. Jeg aner ikke. Nei, jeg tror ikke det altså. De gangene jeg streifer bortom tanken på at det kanskje ikke er en så dum idé i fremtiden tenker jeg på Meryl Streep. Hun aldres så fantastisk flott og naturlig. Sånn vil jeg aldres også! Ikke helt stiv i ansiktet uten mimikk. 

Hvor fikk Hector navnet fra egentlig? Hvem ga det til han? Søte Hector❤️

Helene, en av venninnene jeg reiste med bare kalte han for det og så passet det så bra! Han er liksom en Hector. Husk at dere fortsatt kan donere HER!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Yngste du kunne vært sammen med?

Hm… Hvis han er veldig voksen for alderen så kanskje 22? Det er vanskelig å si altså, men min erfaring er at gutter som er i begynnelsen av tjueårene er ganske mye mindre modne enn hva jeg er. Det finnes selvfølgelig unntak. 

Hvordan gutter liker du?

Maskuline gutter med gode holdninger og verdier som er morsomme, ærlige og selvsikre samtidig som de er ydmyke og kan vise sine svake sider.  Det er lett å finne eller? Eh, nei. 

Hvilken stillingsprosent har du i klesbutikken?

På papiret har jeg 40%, men i realiteten jobber jeg mellom 70% og 80%. Denne uken klokker jeg inn 44,5 timer og jeg dør nesten. Det sammen med tre innlegg om dagen og et forsøk på et sosialt liv tar på, haha. Heldigvis er det søndag i morgen og da skal jeg sove, trene og få jobbet litt med noe gøy!

Hvor gammel er Hector?

Det vet jeg dessverre ikke, men han er ganske så ung!

Kunne du tenkt deg å være med på et reality program igjen?

Det kommer an på hva det er, men ja absolutt! Det er mange morsomme programmer og det er utrolig spennende å få utfordret seg selv på slike ting. Jeg lærte så mye om meg selv og vokste på mange måter av PH og det hadde vært spennende å få gjort det på andre måter i andre program. 

TOPP HER / SHORTS HER

Hvordan går det med Hector? Får dere han til Norge?

Det går etter forholdene greit. Dere er så nydelige som sender updates når dere ser han, jeg elsker det <3 Nå jobbes det med å finne et fosterhjem for å få han bort fra gaten frem til vi vet hva som skjer videre. Planen er fortsatt at han skal hjem til Julie, men å holde han i karantene koster alt for mye til at vi kan gjøre det helt til loven eventuelt blir underkjent av EFTA. Saken jobbes med fra alle kanter, altså! 

Gjør du noe spesielt for å være miljøvennlig? Noe spesielt for å redusere plastbruken? Spiser du økologisk?

Jeg burde absolutt vært flinkere på alle måter. Jeg passer alltid på å få med meg alt søppel om jeg er ute, plukker opp ting som ikke havner i søppelkassen, prøver å sortere så godt jeg kan, går over alt hvor enn jeg skal omtrent og om jeg må kjøre tar jeg kollektivt. Jeg spiser ekstremt lite kjøtt og det kan fort gå flere uker mellom hver gang. Såå ikke så flink som jeg burde, men ikke en versting. 

Det kan være jeg ikke har fått med meg alt her men har du flyttet allerede? Hvor bor du nå? Jeg trodde du skulle flytte i slutten av juli?

Neida, jeg bare bodde hos en venninne i starten av denne uken fordi jeg var så lei av å være hjemme alene. Trodde ikke Sofie skulle komme hjem før i går. JEg flytter enda så jeg er ute herfra 1. august 🙁 Det er sååå rart. 

Går du på allergisprøyter? Har du kunne fortalt litt hvordan de funker, hvor ofte må du ta de osv?

Jeg tok en vaksine før sesongen startet bare!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJAKKE HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

9 kommentarer
    1. Fine bilder 🙂
      Jeg har lagt ut en ny video dagbok på bloggen min. ( Dagens Outfit) Gjerne ta en tur innom og se på om du har tid, og har lyst 🙂 Da blir jeg kjempe glad. Ha en super fin Lørdag 🙂

    2. Men har du en plan om hvor du skal bo etter du flytter ut 1.august? Du sier at du ikke vet hvor du ender opp så jeg er nesten redd for at du ender opp på gata liksom! Du må jo ha ein plan <3

    3. Anonym: Jeg flytter tingene mine hjem til Larvik så skal jeg tilbringe litt tid på andre ting før planen er å returnere til Oslo igjen senere på høsten 🙂 Da vet jeg ikke hvor jeg skal bo…

    4. Er hector reddet?
      Fikk du nokk penger?
      Hvis du ikke har nokk, hvor masse har du igjen til vi kan redde han?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg