HVA HAR JEG BRUKT PENGENE MINE PÅ?

Reklame | Annonselenker Nelly

ØREDOBBER HER / SETT NA-KD / SKO HER

Heisann! Nå har jeg endelig satt meg ned ved sminkebordet hjemme i leiligheten jeg deler med Sofie ut denne måneden. Det er så rart å tenke på… Om tre uker er ikke dette lenger hjemmet mitt. Wow, som ting forandrer seg. 

Akkurat nå driver jeg og rydder ut av kofferten min. Jeg har faktisk bodd borte i fem hele dager så det er både skittentøy som må vaskes og mye som må ryddes på plass. Det er bare så kjedelig at jeg trengte en pause. Omtrent samtidig kom jeg på at jeg ikke har blogget i kveld! Det passet jo egentlig veldig bra.

Jeg har surret rundt i hele dag for å prøve å finne de siste tingene jeg trenger før jeg skal på festival neste uke, men det var ikke så enkelt. Jeg endte opp med masse annet tull som jeg ikke husker hva er en gang. Derfor blir det ganske så spennende når jeg er ferdig med å pakke ut og skal ta et dypdykk ned i handleposene mine. Vil dere kanskje se hva jeg har kjøpt? Eller vent… Først må jeg ser om det er noe å vise frem eller om alt havner i retur, haha. Wopsi. 

Nå gjør jeg meg selv så nysgjerrig at jeg faktisk må avslutte dette ustrukturerte og litt rare innlegget for å se hva jeg har brukt pengene mine på. Hvis dere lurer på noe før ukens spørsmål så still i kommentarfeltet! Jeg legger som vanlig ut svarene i morgen tidlig <3 Kos dere videre i kveld!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Kjempe bra blogging i det siste! Ryddige innlegg med masse fine nye ryddige bilder me kvalitet, ELSKER bloggen din, stå på fine du. Håper vi ses en dag!!😄😄❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg