DØGNET HAR IKKE NOK TIMER

Reklame | Annonselenker Nelly

God morgen, verdens beste! Det ble litt av en diskusjon i kommentarfeltet i går, ja. Butikkansatte mot foreldre. Veldig spennende så jeg ville tatt meg en tur i kommentarfeltet på det innlegget om dere vil ha litt underholdning. Jeg synes helt ærlig det er moro når innlegg jeg skriver engasjerer og jeg kommer aldri til å slutte å si meningen min bare fordi andre mener den er feil. Vi har alle forskjellige syn og meninger, noe vi må respektere, men ikke la andre stoppe dere fra å stå opp for det dere mener!

Nå er jeg klar for å starte dagen. Vel, klar og klar. Jeg er ufattelig sliten og det er bare torsdag. Denne uken ble overhodet ikke som jeg så for meg og jeg har bare fått gjort en brøkdel av det jeg burde gjort. Det har blitt veldig mye mer jobb en planlagt og jeg ender uken på 44,5 timer. Yei…

Haha, uff jeg skal ikke klage, men det merkes på kroppen at jeg nå prøver å ha to fulltidsjobber. Det var ikke akkurat planen og det er egentlig ikke det jeg har, men noen ganger må man stille opp litt ekstra! Samtidig kjenner jeg at jeg aldri hadde klart dette over lengre tid. Jeg har ikke hatt noe sosialt liv så langt, ingen energi til overs og alt jeg gjør både før og etter jobb er å planlegge, skrive og fullføre bloggjobb. Døgnet har rett og slett ikke nok timer for meg denne uken!

Nei, nå har jeg skravlet alt for mye og begynner å få dårlig tid. Jeg må faktisk ordne meg litt i dag fordi etter jobb skal jeg ta bloggbilder og endelig kommer både Sofie og Martine hjem! Wiii, jeg gleder meg så mye til å se dem igjen <3

KJOLE HER / SKO HER


 

SISTE DAG MED 15% EKSTRA PÅ ALT SALG HOS NELLY VED Å BRUKE KODEN “ANDREAS15”
GYLDIG T.O.M. 5/7/18 – KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Selvsagt har alle ulike meninger og syn på ting. Poenget til de fleste er at man faktisk ikke vet hva man snakker om før man har barn selv 🙂 Har selv ment mye og sagt mye om barn, og er meget flau i ettertid pga jeg snakket om noe jeg faktisk ikke hadde peiling på! Vi foreldre har selvsagt ulike meninger og syn på ting, men folk uten barn vet ikke hvordan det faktisk er. Hilsen en mamma som trodde hun også visste hvordan det var med barn før 🙂

    2. Synes det er imponerende at du får til så mange bra innlegg på bloggen i tillegg til så mye annen jobb. Bra jobba! 🙂 Men det å ikke ha et sosialt liv!? Har ikke du både vært med venninner da du flyttet inn hos nye roomien din og vært på burgerbar? Synes det virker som du er veldig sosial jeg. Ikke vær for streng med deg selv 🙂

    3. Ida: Tusen takk, det var koselig å høre 😀 Haha, joo det var jo på søndag så er mer i ukedagene 🙂 Går på prioriteringer sånn sett, så ja jo haha. Er nok litt streng med meg selv 🙂

    4. Christin: Det er greit nok, men man vet noe om hvordan det er å måtte passe på andres barn, tørke spytt av klær og plukke opp alt barnet river ned fordi foreldrene er opptatt med sitt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg