15 PERSONLIGE SPØRSMÅL

Fant denne på favorittbloggen, nemlig hos Angelica Blick og synes det var litt morsom. Derfor tok jeg den med til min egen og her er mine svar.

 

5 TING

Du gjorde i går kveld:
Så på Suits samtidig som jeg pakket, spiste mat, drakk Pepsi Max og blogget haha. Multitasking queen.

Du kan høre akkurat nå:
Trikken

Du ikke kan leve uten (materielt):
Mobilen min! Jeg er alt for avhengig.

Du skal gjøre neste uke:
Så mye gøy! Ed Sheeran-konsert og festival. 

Du helst spiser:
Sjokoalde

 5 PERSONER

Du kan fortelle alt til:
Jeg forteller aldri alt til noen, men den minst dømmende er nok Emilie så må bli henne!

Du helst tekster med:
Marte

Du liker:
Hello alle vennene mine, pappa, søsteren min, Harry Styles +++. Kan ikke velge en. 

Du vil invitere på middag:
Ida som jeg ikke har sett på alt for lenge og har lovt å besøke i Kristiansand i to år uten å gjøre det… Sorry.

Du møter hver dag:
Det tror jeg ikke er noen altså. Nei. 

5 NEI TAKK

Når det gjelder klesplagg:
Push up bh

I matveien:
Koriander

Drikke:
Urge

Interiør:
Wow, det er mye å velge mellom. Utstoppede dyr!

Personlighet hos andre:
Grådighet

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

6 kommentarer

Siste innlegg