MINE BESTE SKJØNNHETSTIPS

Reklame | Annonselenker Nelly

Nå er det på tide å være litt overfladisk her. Vi kan ikke bare være jordnære vet dere ;-). Neida, men det er aldri feil å dele sine beste tips og erfaringer man har gjort i løpet av årene her på jorda. I dag tenkte jeg å dele mine beste skjønnhetstips! Jeg har gjort mye feil langs veien, men heldigvis har jeg lært og lærer enda.

KJOLE HER

Skaff deg gode hudpleierutiner tidlig. Det er det beste du kan gjøre for (hud)fremtiden din! Jeg prøvde i mange, mange år før jeg faktisk kom inn i en ordentlig rutine, men nå er det like normalt som å pusse tennene. Dere kan lese om mine rutiner HER.

♡ Invester i gode produkter. Det er så viktig med produkter som passer for deg og din hudtype. Når det gjelder bodylotion så velg en med masse fuktighet. Det er minst like viktig å smøre seg godt med en fuktighetskrem til kropp på vinter som på sommer selv om du kanskje viser mer hud på sommeren. Få gjerne hjelp til å velge riktig ansiktskrem for dag og natt. Bruk en god rens!

♡ Beskytt deg mot sola. Dette er så viktig! Jeg har masse solskader og er heldig om jeg ikke ender opp med noen verre konsekvenser. Jeg solte meg med babyolje, lå i solarium i nesten 50 minutter og gjorde alt for å bli brunest mulig uten å tenke over hva det faktisk kan gjøre med kroppen min. Nå bruker jeg alltid minst faktor 30, ofte 50 i ansiktet og på steder jeg blir lett bent. I tillegg dekker jeg ofte til ansiktet eller ligger med det i skyggen og smører meg ofte!

♡ Gi huden fuktighet. Ikke bare i form av krem som jeg nevnte over her, men i form av vann. Hvis du blir dehydrert blir huden tørr og i sommervarmen kan du da lett flasse.

 Det naturlige er ofte det fineste. Min personlige mening, alle har selvfølgelig rett til sin egen. Nå snakker jeg om egen erfaring og jeg føler meg aller finest når jeg er meg selv! Litt ekstra blir veldig fort for mye. Uansett hva du foretrekker så er det viktig å lære seg å like hvem man er, både på utsiden og innsiden!

♡ Drikk masse vann. Du ser friskere ut når du føler deg opplagt og vann bidrar til blant annet det. 

♡ Få nok søvn. Dette er så viktig! Hvis du sover for lite blir du sliten og det synes, i tillegg påvirker det humør og energi (i hvert fall hos meg). Pass på at du ikke sover for mye heller, haha. En god balanse! Personlig fungerer jeg best på rundt 7 timer. 

 


NÅ FÅR DU 15% EKSTRA PÅ ALT SALG HOS NELLY VED Å BRUKE KODEN “ANDREAS15”
GYLDIG T.O.M. 5/7/18 – KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

3 kommentarer
    1. En liten ‘heads up’ ang dette med å få hjelp til å finne de rette produktete, er at det desverre fremdeles finnes en god del parfymeriansatte som mangler den kunnskapen jeg [som hudterapaut] mener burde vært påkrevd for å ha lov til å selge kvalitetsprodukter.
      Kvalitet innebærer jo her at det er en viss konsentrasjon av aktive ingredienser i varene som distribueres. Dette betyr faktisk at høy kvalitet til feil hudtype brått kan resultere i en katastrofe. Eksempelvis, er det en lei tendens til å skjære de med urenheter i huden over en kam. De kjører på med fruktsssyrer, tea-tree og det som måtte finnes av eksfolierende og antiseptiske virkestoffer, fordi dette er hva som gjelder den acnetypen folk bflest kjenner best; Den hormonelle (hvorav ungdomsacnen er den vanligste ‘undergruppen’).
      Greia er imidleretid at tynn og sensitiv hud oxo er en ganske vanlig årsak til acne (grunnet at bakterier slipper lettere igjennom barriæren når huden er tynn og ømfintlig). -Og ‘syreprodukter’ på denne hudtypen, er helt krise. Da funker brått ikke huden lenger, da det knapt er overhud igjen!..
      Ei heller er det gitt at de skjønner seg på slikt som tøtt over- og fet underhud, hud med for mye fett, men for lite fukt, blandingshud hvor ulike partier har helt ulike behov, osv..
      – Det er derfor absolutt å anbefale å kun forholde seg til betjening som kan fremvise bevis for tilstrekkelig skolering innen det de driver med, det være seg en hudpleieutdanning eller leverandørkurs hos anerkjente produsenter. En føler seg unektelig litt sånn ‘Frogner-fitte bitchy’ når en krever dette, men heller det enn å ende opp med å herpe huden min..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg