PÅ PLASS I NY LEILIGHET

God morgen fra Emilies leilighet! I går pakket jeg med meg litt saker og ting og “flyttet inn” hos Emilie. Det er som dere vet bare for noen dager, men det er så koselig! Jeg elsker leiligheten hennes og akkurat nå later jeg som den er min, hehe. Se så fin den er!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er så fredfullt og fint her! Akkurat nå sitter jeg ved kjøkkenbenken og sipper i meg resten av kaffen Emilie lagde før hun dro på jobb. Det var så koselig da hun kom og vekte meg i dag tidlig mens hun fristet med nytraktet kaffe i syvdraget. Hele greia med å stå opp sammen med noen er så koselig. I hvert fall med kaffe inne i bildet, haha. Nå har Emilie dratt avgårde på jobb og jeg må snart komme i gang selv. Jeg har en del ærend før jeg starter arbeidsdagen selv. 

Først vil jeg bare vise dere hvor koselig vi hadde det i går! Vi innviet det midlertidige samboerskapet på verandaen i går med vin og iskrem, hihi. Så kos!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg