FOLK FORANDRER SEG

Nå skal jeg dele noen tanker med dere. Dette surrer rundt i hodet mitt om dagen og det finnes ingen bedre måte å lette på det enn å dele med dere!

Jeg kunne nok ikke bodd helt alene. For det første er det kjedelig i lengden og jeg er alt for nervøs, haha. Jeg får helt noia når jeg kommer hjem og det er helt stille… Jeg ser for meg enhver creepy episode eller film noen gang vist og det er ikke særlig moro.

Kommer jeg noen gang til å trene igjen? Neida litt dramatisk, men dette er greia: Favoritt-treningssenteret mitt er stengt for oppussing, noe som er krise fordi jeg i utgangspunktet hater treningssentre. De første gangene på nytt senter føler jeg meg som en idiot, vandrer rundt uten å vite hvor noe er. Etter hvert blir det bedre og når jeg har ett senter så føler jeg meg hjemme! Derfor hater jeg at det skal pusses opp og at jeg må dra kjempelangt for å finne det nærmeste etter det. Vel, ikke kjempelangt, men såpass langt at jeg burde ta kollektivt og jeg har ikke Ruterkort. Store problemer? Dere som skjønner, skjønner.

Jeg trenger å bo i et varmt land. Jeg kjenner at jeg klarer ikke å bo her i januar og februar. Helst ikke november og desember heller. Jeg må få meg en jobb som gjør at jeg kan reise mye eller bo i et varmt land store deler av året fordi norsk vinter er ikke min greie.

Jeg skal prøve å holde meg unna sjokolade frem til lørdag. Wooooow, dette kan bli vanskelig. Litt sjokolade hver dag gjør sjela glad <3 Haha, men det er jo ikke sånn det skal være. Det blir til slutt som å spise en brødskive liksom og det er ikke moro. Nå skal jeg prøve å gjøre sjokolade til kos igjen!

HVOR SKAL JEG BO? Denne sliter jeg virkelig med. Jeg er et menneske som må vite hva som skjer og som planlegger alt. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal bo senere i år og det er så utrolig stressende. Jeg har altså ingen aning!

Jeg burde også kutte ned på Pepsi Max-inntaket. Det har blitt myyyye av det de siste ukene. 

Har jeg tatt det riktige valget for fremtiden min? Aaah, jeg har tatt en avgjørelse som er kjempeskummel. Blant annet handler det om å utsette studier enda et år. Det er ikke noe hast med det, men jeg var ganske klar for å starte. Samtidig dukket det opp noe annet som er veldig kult, men igjen veldig skummelt. Så nå går jeg frem og tilbake til meg selv og lurer på om jeg har tatt det riktige valget. Jeg tror det, men tiden får vise!

Kommer jeg noen gang til å få det stabilt? Altså en stabil økonomi, en god sparekonto, en fast jobb jeg elsker. 

Folk forandrer seg. Det er så rart å se mennesker endre seg, altså sånn skikkelig. Både på godt og vondt. Godt er alltid hyggelig, men vondt er så utrolig vondt å se på. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Å den kjolen var fin! Har du link? Hector får penger selv om jeg kjøper kjole. Det er mye å hente👌🏻😍

    2. syns du burde satse litt mer på youtube, tror du kan gjøre det bra der! Sett deg litt mer inn i redigering og lyssetting osv så tror jeg det kan bli kjempeeebra! Premier cut pro er et mye bedre program å redigere i enn imovie forresten, mye mer du kan gjøre, koster litt men verdt det;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg