JEG FLYTTER FORDI VI ER UVENNER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har forstått at en del ikke skjønner hva som skjer fremover nå med tanke på flyttingen min. Det er forståelig fordi det har vært mye frem og tilbake i løpet av de siste seks månedene. Først skulle Sofie og jeg flytte sammen til Trondheim, så skulle vi flytte et annet sted i Oslo, så skulle jeg flytte ut alene og ja…

Det har som sagt vært mye frem og tilbake og av den grunn har jeg fått ganske mange spørsmål og forstått at mange har misforstått. Jeg har samlet misforståelsene jeg har fått flest spørsmål om i punkter og svarer enkelt og greit på det. Håper dere forstår mer nå, hvis ikke kan dere selvfølgelig spørre i kommentarfeltet så skal jeg svare så godt jeg kan. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg flytter fordi jeg er fattig. Nei, altså jeg lever på ingen måte under fattigdomsgrensa. Jeg har ikke overflod av penger, men det har de færreste. Jeg har nok til det jeg trenger og som regel litt ekstra. Når det er sagt så er jeg fortsatt ikke interessert i å bruke alt for mye penger bare på bolig. Det føles så unødvendig å betale opp mot ti tusen kroner i måneden bare for tak over hodet. Da vil jeg heller betale mindre for å bo og ha mer til overs hver måned!

Jeg har allerede funnet en ny leilighet i Oslo. Nei, dette stemmer ikke og mer om det i punktene under her. 

Jeg flytter fordi Sofie og jeg ikke er venner lenger. Det er overhodet ikke sant. Jeg flytter hovedsakelig på grunn av det jeg beskriver i første punkt. 

Jeg skal finne en ny leilighet i Oslo når jeg flytter ut. Delvis sant. Jeg skal fortsette å bo i Oslo, men ikke med en gang jeg flytter ut herfra. Jeg skal være ute herfra innen 1. august og da skal jeg flytte meg og tingene mine til pappa i Larvik. Jeg skal bruke det som base i et par måneder mens jeg gjør andre ting. Planen er å finne en leilighet i Oslo senere på høsten, men akkurat hvor, når og hvem det blir med vet jeg ikke 100% sikkert enda. 

Jeg skal bo i Larvik når jeg flytter ut. Delvis. Jeg skal bo der litt, men i utgangspunktet skal jeg bare bruke hjemmet til pappa som lager. Det er ikke planen å bli boende i Larvik eller tilbringe veldig mye tid der av grunner dere snart får vite, ting må bare gå 100% i boks før jeg kan avsløre noe. 

Oppsummering: Jeg flytter fordi jeg vil bruke mindre penger på bolig og ha mer penger til overs hver måned. Jeg skal flytte tingene mine til Larvik og oppholde meg noe der i et par måneder før planen er å finne et nytt sted i Oslo senere på høsten. Hvorfor jeg gjør det på denne måten skal jeg snart fortelle dere, men som sagt så må jeg vente til ting er 100% avklart! Snart, mine kjære <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

     

    4 kommentarer
      1. Det høres ut som en veldig fin plan 🙂 Jeg er så enig i at det er bortkastede penger å betale flerfoldige tusenlapper på bolig – særlig når man ikke eier. Det er en langt finere tanke å betale ned på eget lån, da gjør det brått ikke så mye at lappene flyr en periode 🙂

      Legg igjen en kommentar

      Obligatoriske felt er merket med *

      Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
      Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
      Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

    Siste innlegg